bjornar83 Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 noen som vet hvor jeg finner sånn no cd greier til kripos 3?? Eller er det andre måter å gjøre det på? Lenke til kommentar
Tosh Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 nono, ikke sånt her på forumet, uten at du har en veldig god grunn.. Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 lei av å bruke cd en... ja jeg har kjøpt den... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 lei av å bruke cd en... ja jeg har kjøpt den... Vet ikke om det har noen innvirkning på retningslinjene men,du kan jo gjøre cd`en om til Imag-fil,med clone cd og så lager du en virtual cd/dvd-rom med daemon tools :wink: Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 kan du forklare litt nærmere... Hvis noen vil komme hjem til meg å se at jeg har cd en så bare kom :wink: Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 noen som vet hvor jeg finner sånn no cd greier til kripos 3?? Eller er det andre måter å gjøre det på? Noe sier meg at Kripos 3 aldri kom ut på Warez-scenen... :wink: 8) So why ask? Athelas Lenke til kommentar
bjornar83 Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 hva er warez scenen? ...Ja, jeg er blondie... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Fikk nettopp et problem i warcraft III, skulle spille, men fikk hele tia "please insert warcraft cd in drive", så da hadde jeg ingen andre valg enn å laste ned nocd crack... fungerer fortsatt over battle.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå