Gå til innhold

CMS til idrettsklubb

Anbefalte innlegg

Har tatt på meg oppgaven med å sette opp og designe ny hjemmeside til en lokal idrettsklubb som jeg selv er medlem i. Det begynner å bli en stund siden jeg har drevet med dette nå, så skulle gjerne hatt en oppdatering på CMS-fronten. Sliter litt med å finne det mest funksjonelle og passende til vår bruk. Det skal nesten være en portalside for klubben. En hovedside med nyheter, reklame, link til filmer osv. Ellers vil nok forum bli aktuelt. Det må være mulighet for flere brukere osv. Dette har vel egentlig de fleste CMS, men det blir fort tungvindt å integrere alt.

Hvilket cms tenker dere passer utifra kravene? Selv vurderer jeg joomla, eller et forum med en portal i tillegg, men jeg er meget usikker. Setter pris på all tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eg tykkjer at Joomla høyres fornuftig ut. Det er utruleg enkelt, og sjølv om det ikkje er umulig å sjå at ein faktisk nytter dette - er det oversikteleg å grett. Ikkje vanskeleg å lage maler til heller.

No veit er ikkje korleis kunnskapsnivået ditt er, men Joomla er jo ikkje noko særleg vanskeleg. Dessuten er det gratis, og enkelt for fleire å oppdatere. Eg laga ein tråd ein gong, om ulike CMS'er. Denne tråden er sticky, og du finner den her.

Redigert: Tråden passer betre under Webprogramvare og CMS, men det ser ikkje ut til at me kan poste der nett no..

Endret av steffenz
Lenke til kommentar

Takk for svar, glemte helt ut at det var en egen kategori for slikt som dette. Vil påstå at jeg har greit høyt kunnskapsnivå om dette. Har drevet mye med css og html, og satt opp diverse sider. Har brukt wordpress mye, men føler ikke det egner seg til slike store portaler. Får nesten sette opp joomla på serveren min og se hvordan det er. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...