Castman Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Skal kjøpe bilhenger. Usikker om jeg skal kjøpe ny eller en som er brukt et par år. Det som er viktig er at holdparheten er god(tenker da på bremser, hjullager, rust etc), ikke umulig å få på senket bil, grei brukervennlighet og bør kunne ha nyttelast på 2t. Godt mulig disse hengerene er svært like, men noen som har erfaringer med slike hengere?? takker for all hjelp:) Endret 25. desember 2009 av Castman Lenke til kommentar
agvg Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Husk at det på endel større henger så er det omregistreringsavgift, det kan bli en lei strek i regningen på brukte hengere. Lenke til kommentar
Castman Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Husk at det på endel større henger så er det omregistreringsavgift, det kan bli en lei strek i regningen på brukte hengere. javel, hvor finner jeg satsene på slikt? Lenke til kommentar
crea Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Brian James hengere er ihvertfall lave å fine for litt lave biler Det er eneste jeg har fått golfen oppå uten å måtte styre med planker osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå