recer75 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har nettopp fått rattet G25 i julegave og kobla det til. Problemet mitt er at Logitech ikke klarer å finne rate når det skal leges til profilen. Kan noen hjelpe meg med dette problemet eller er det flere som har same problem. Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har du Windows7 eller vista? Lenke til kommentar
recer75 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Har du Windows7 eller vista? Vista! men er ikke det det same kosen av dem du har? Lenke til kommentar
LiaN-S Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Har du Windows7 eller vista? Vista! men er ikke det det same kosen av dem du har? Har en G5 mus som jeg hadde problemer med på windows7 men jeg fikk det til der til slutt men vet ikke kosen man gjør det på vista Lenke til kommentar
recer75 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har nettopp fått rattet G25 i julegave og kobla det til. Problemet mitt er at Logitech ikke klarer å finne rate når det skal leges til profilen. Kan noen hjelpe meg med dette problemet eller er det flere som har same problem. Fant en løsning. Jeg lasta programmet ned fra hjemmesiden til Logitech og installerte det. Når programmet var installert starta jeg det og det så at det ikke fant ratet men jeg trak bare rattet ut og satt det inn i gjenn og tykte retry helt til programmet begynte å funke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå