Scooby snacks Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei Jeg skal til Rwanda, og der betales det i Dollar. I minibanker får man stort sett 20-dollarsedler og høyere, men jeg vil gjerne ha noe av det i mindre sedler som 1, 5 og 10 dollar sedler. Trenger ca. 2000$ totalt. Jeg var så dum å gi vekk "dollarlageret" mitt til søsteren min fordi "dem trenger jeg aldri" … Finnes det noe à la Forex i Stavanger? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Det går sikkert ikke direktelfy fra Sola til Rwanda, så om du mellomlander på en flyplass på veien så er det ofte valutatjenester der. De fleste flyplasser har hjemmesider som forteller om hvilke tjenseter de kan tilby der! Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg kan aldri tenke meg at det går direktefly fra Sola til Rwanda. Flyr til Nairobi via Amsterdam og kjører til Kigali. Jeg tror jeg skal ta ut dollar på flyplassen, og satse på å få vekselt dette i litt mer fornuftige sedler i Amsterdam eller noe slikt. Det ser ikke ut som at det finnes vekslingskontor utenom bankfilialer i Stavanger. Takk for svar. Lenke til kommentar
-Stalin- Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du kan vel få bestilt sedler i banken? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg tror jeg skal ta ut dollar på flyplassen, og satse på å få vekselt dette i litt mer fornuftige sedler i Amsterdam eller noe slikt. Da hadde jeg heller tatt alt i Amsterdam, for da slipper du å først veksle valuta for så å veksle valør. God tur forresten! Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 God tur forresten! Takk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå