Seatfr Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Åpnet i går telefonen og må si jeg eg strålende fornøyd til nå Men tingen er på startsjermen kan du legge til en del snarveier og slikt. Men jeg har trykka feil og får ikke fjernet den ene igjen. Hvordan fjerner jeg snarveiene på startsjemen? Og er det mulig og få bruke en mp3 sang eller noe lignende som ringetone? evt hvordan? Får heller ikke til internett. Kommer på nettet når jeg kobler til det trådløse hjemme. Men ikke via tele2 sitt nett. Tenker da både internett og mms og dette skal være installert. Takk for alle svar Endret 25. desember 2009 av Seatfr Lenke til kommentar
aajt63 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Åpnet i går telefonen og må si jeg eg strålende fornøyd til nå Men tingen er på startsjermen kan du legge til en del snarveier og slikt. Men jeg har trykka feil og får ikke fjernet den ene igjen. Hvordan fjerner jeg snarveiene på startsjemen? Og er det mulig og få bruke en mp3 sang eller noe lignende som ringetone? evt hvordan? Takk for alle svar finnes nok en forklaring i brukanvisningen Endret 25. desember 2009 av aajt63 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå