RainbowLady Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Bare lurer litt på hvordan andre ser på dette. Selv synes jeg det kommer litt an på hva det er. Fikk f.eks. et armbåndsopplegg til jul, type en hundrelapp eller to på Glitter eller noe lignende. Forferdelig greie, og jeg kommer aldri til å bruke det. Jeg er selvfølgelig takknemlig, men vedkommende som kjøpte dette årmbåndet kjenner meg såpass godt, burde i hvertfall, at det ikke er meg i det hele tatt. Tror derfor jeg kommer til å bytte det. Uansett vil armbåndet aldri befinne seg på mitt håndledd, og å la det støve vekk i skapet virker dumt, når jeg heller sikkert får byttet det i noe annet. Fikk også et par filmer til jul, og én av dem har jeg i grunn ikke lyst til å se. Mtp. dette armbåndet vil jeg helt sikkert lyve og si at jeg likte det eller ikke passet, men filmen kommer jeg gjerne bare til å innrømme at jeg heller ville ha en annen, evt. at jeg har sett den. Hvordan er det med dere? Bytter dere ting dere ikke vil ha? Og lyver dere om grunnen eller at dere i det hele tatt ikke likte det? Selv ser jeg problemet med å si at jeg likte armbåndet, da vedkommende gjerne tror at da kjøper jeg noe lignende til neste år også, men når jeg som oftest er å finne uten slikt dill-dall og heller med et lærarmbånd fra herreavdelingen på H&M, bør ikke også vedkommende ta hintet? Må bare understreke at jeg ikke er utakknemlig i det hele tatt, for jeg er glad for alle de som har tenkt på meg og kjøpt noe til meg i julen. Men når man rett og slett bare ikke liker noe, da føler jeg det blir så bortkastet om det støver vekk og jeg aldri får noe glede av det. Og jeg regner med at det ikke var intensjonen med gaven, heller. Endret 25. desember 2009 av RainbowLady Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg mener det går fint å bytte, de fleste jeg får presanger av glemmer hva de har gitt før nyttår uansett. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Det er jo klart best å bytte, er jo, som du sier, ingen vits med ting som bare ligger og støver vekk. I år kom tanten og onkelen min meg i forkjøpet. Jeg husker ikke å gi dem ønskelisten min i tide, så de ga meg heller gavekort på XXL. Er jo en enorm butikk, så finner sikkert noe fornuftig der. De pleier som oftest å gi klær ellers, men siden datteren deres har såpass dramatisk forskjellig smak enn meg, feiler de som oftest. Men skjønner det egentlig, gleder meg ikke til jeg må pønske ut smarte gaver til x antall slektninger du ikke møter alt for ofte, haha. : P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå