Kokosen Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 jeg føler meg slapp ga fra meg flere kabler nettopp og det føles som om jeg har brukt all min energi på å lage dem Lenke til kommentar
mroystein Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Jeg hadde en venninne på ungdomsskolen som helst bæsjet i skogen fordi hun ikke taklet plasket i et vannklosett. Haha. It's funny because it's true! Man skal jo ikke undervurdere gleden det gir og bæsje i skogen. Det blir noe annet, nytt og spennende. Og man kan hele tiden finne nye måter å utføre utslippet på. Sist gang jeg bæsjet ute klatret jeg litt opp i et skrått tre, med beina og hendene rundt stammen. Og lot det stå til. ca 1 halv meter over bakken. Jeg har lyst og prøve enda fra enda høyere hold også. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det hørtes ut som både et godt adrenalinrush og en lærerik erfaring, mroystein. Hvilke tre er best å bæsje fra? Jeg tipper gran er dårlig egnet, men samtidig en interessant utfordring. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 jeg føler meg slapp ga fra meg flere kabler nettopp og det føles som om jeg har brukt all min energi på å lage dem Huff, utrolig trist når sånt skjer. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen som har opplevd akkurat i siste mikrodels sekund før det braker løs, å ikke rekke å sette seg helt ned på ramma før dritten skyter ut av analåpningen ? Forferdelig opplevelse . dritt på gulv, vegg og doramme så det holder Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Noen som har opplevd akkurat i siste mikrodels sekund før det braker løs, å ikke rekke å sette seg helt ned på ramma før dritten skyter ut av analåpningen ? Forferdelig opplevelse . dritt på gulv, vegg og doramme så det holder Har ikke opplevd dette, men har hatt et tilfelle av akutt diaré. Ikke morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå