o0 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Etter all julematen og juleølet i går så sier det seg jo selv at man blir litt tung i magen, og jeg hadde nettop en tur på toalettet som jeg aldri vil glemme. Glemte å veie meg, men vil tro jeg gikk ned 1 kilo! Nå føler jeg meg helt fantastisk. Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Etter all julematen og juleølet i går så sier det seg jo selv at man blir litt tung i magen, og jeg hadde nettop en tur på toalettet som jeg aldri vil glemme. Glemte å veie meg, men vil tro jeg gikk ned 1 kilo! Nå føler jeg meg helt fantastisk. Jeg kjenner følelsen. Folk snakker ikke så mye om sånt virker det som. Om det er tabu eller bare undervurdert vet jeg ikke. Men jeg tror om det blir mer åpent så kan alle nyte fordelene av delt erfaring. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Dette rørte meg til tårer. Lenke til kommentar
Swiffy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Dette rørte meg til tårer. hihi Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg har 4 dager med ribbe og ribbe saus lagret i endetarmen min, når jeg endelig får godt på do, kommer jeg til å bli gode 3 kilo lettere Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Rater dere dobesøkene? Jeg gir hvertfall mine dobesøk karakterer fra 1 til 6. Blir en helhetlig vurdering av hele dobesøket. Endret 30. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Rater dere dobesøkene?Jeg gir hvertfall mine dobesøk karakterer fra 1 til 6. Blir en helhetlig vurdering av hele dobesøket. Jeg har ingen fast skala på dobesøk, men jeg vurderer definitivt opplevelsen, i helhet, og individuelle faktorer, slik som lyd, hvordan den bryter vannflaten, evt. høyde på plask også videre. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Jeg utelukker plask ved å legge et fint lag med papir i dassen før jeg begynner med ritualet. Hater når jeg kjenner bæsjvannet treffer meg i endetarmen. Synker papiret mens jeg bæsjer = 3 poeng Blir det liggende uten å synke 1 poeng Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Her var det mye drittpreik . Lenke til kommentar
Vice Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Får vel bare gratulere varmt til trådstarter og evt. andre som har oppnådd det samme! Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Viktigste er at det er lett å tørke seg. Hater det når det henger igjen så mye drit at det tar en time å tørke seg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Absolutt! Går ofte i dusjen etter å ha vært på dass jeg. Og det er fast rituale med papir. Legger papir rundt der jeg sitter. To ark "per lår", slik at det akuratt ikke er noe kontakt med dolokket. Og nedi i dassen for å unngå plask. Det varierer, men jeg passer på at vannet i do ikke vises, da er det ingen sjanse for plask. Endret 31. desember 2009 av bollerbrus Lenke til kommentar
oyvjak Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Se her, nå har jeg lært noe allerede. Jeg har også irritert meg over plask som treffer meg, og har eksperimentert med å sitte litt på skjeiva. Unngår plask, men får et lite delikat bremsespor i skåla, som ikke er like lett å fjerne. Fra nå av hvis jeg føler trangen, så skal jeg legge ned i et par ark dopapir først. Tommel opp. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Nå lærte jeg noe nytt. Lenke til kommentar
o0 Skrevet 2. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2010 papir i vannet kalles ofte "hengekøye" Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Jeg ser vi har en del toalettkyndige mennesker her på forumet. Jeg har så lenge jeg kan huske benyttet meg av denne såkalte hengekøyemetoden, men aldri visst at det finnes slik vakker fagterminologi til å akkompagnere. Da lærte jeg noe nytt i dag også. Endret 2. januar 2010 av Señor Bukkake Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) papir i vannet kalles ofte "hengekøye" Du utvidet nettopp ordforrådet mitt med ett ord! Jeg kan forresten skjønne at det er deilig med toalettbesøk i juletider. Det er tross alt mye mat som skal ut. Endret 2. januar 2010 av Crash Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 papir i vannet kalles ofte "hengekøye" Du utvidet nettopp ordforrådet mitt med ett ord! Dvs. at "hengekøye" for deg var et ukjent begrep inntil veldig nylig? Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg hadde en venninne på ungdomsskolen som helst bæsjet i skogen fordi hun ikke taklet plasket i et vannklosett. Haha. It's funny because it's true! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå