RIr Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei lurer på hva den beste løsningen for trådløse netverk er i dag. vil jeg merke noe forskjell fra for eksempel en jensen air:link 85300 og en D-LINK Xtreme N PCI Express Desktop Adapter, PCIe, 802.11n (draft 2.0) (DWA-556)? Sitter med den jensen usb sticken nå, og skulle gjerne hatt litt bedre signalstyrke . Lenke til kommentar
RIr Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 ingen som har noen meninger? Lenke til kommentar
flyndrefjes Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) D-link er søppel. Endret 25. desember 2009 av flyndrefjes Lenke til kommentar
ACD Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg sitter med en jensen-drit selv og har VELDIG variabelt nett, rimelig kjipt når dataen er helt ny. Sammenlignet med gamle laptopen (bruker stasjonær nå) som har innebygget og der går det mye raskere. Greia med laptopen er bare at den synes det er vanskelig å oppfatte at jeg f.eks. skriver inn vg.no. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvis du har en stor antenne, så er det positivt. Den eneste fordelen med USB-greiene er at den er flyttbar. Kan maskinen din bruke PCI, så bør du bruke det hvis signalstyrke er en faktor. Et sånt PCI-kort med antenne bakpå. Men om maskinen ikke er bærbar, er det kanskje like greitt å legge en kabel. Praktisk i lengden. Lenke til kommentar
RIr Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Opplever omtrent det samme som deg ACD. Har ikke mulighet til å legge kabel til pc'n dessverre, ellers skulle jeg gjort dette. Sammenlignet litt mer med den bærbare pc'n i går. Gikk inn på d-link dgl-4300 routern jeg bruker. Følge routern har jeg full signalstyrke med min jensen usb antenne (selvom jeg ikke har full signal i windows). Når jeg bruker den bærbare pc'n blir det motsatt. Der har jeg fullt signal i windows, men 90-100% inne på routern. Litt merkelig egentlig. Hva tror dere? Er antenna dårligere enn på den bærbare pc'n eller er det noe feil i windows? Endret 26. desember 2009 av RIr Lenke til kommentar
RIr Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 skulle gjerne visst hva dere mener. Bør jeg levere tilbake usb antenna, for å bytte den til internt PCI kort? Eller tror dere jeg oppnår like bra hastigheter med usb antenna? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå