fpsplayer Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har en 5400 rpm harddisk på 1 TB som er pcens tregeste felt. Hvis jeg kjøper en SSD-disk på 128 gb f.eks og bruker operativsystemet på den og 1 TB 5400 rpm til lagring, vil pc'en bli raskere da? Eller blir det nesten ikke merkbar forskjell? En SSD-disk er jo ikke så billig heller... -fpsplayer Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 SSD er mange ganger raskere en vanlige snurredisker, anbefaler at du leser litt i den store ssd tråden her på forumet, eller andre steder på nettet.. du vil merke stort under boot og avslutt, åpning av programmer og loading tider.. intel sin 80GB er vel disken å anbefale Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har windows 7 64 bit home premium. Vil 80 GB SSD-disk være stor nok? Lenke til kommentar
BAT Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 W7 tar ca 10-16 GB så det er mer enn nok plass. Spm er hvor mange programmer du skal ha installert. Så lenge musikk, filmer, bilder ol. ligger på en stor disk i tillegg så holder det mer enn nok. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 jeg har win7 x64 pro, hele adobe master collection, visual studio med 3GB ekstra help filer, alle browsere og såprogrammer, full office student +++ og bare brukt 50GB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå