Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan få en kvinne til og "få lyst" ?


Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

lolmaster: Det er helt lov til å stille slike spørsmål her og gjerne komme med litt mer saklige svar.

 

JohansenTurbo: Å stimulere fantasien deres er ikke alltid like enkelt, det kommer ann på hva de tenner på. Men berøring/kyssing av ergoene soner som hals, nakke, lår, er ofte vinnere. Dirty prat kan også fungere veldig bra om de liker slikt.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_jente_*

Siden dette er et ganske privat spørsmål bruker jeg gjestefunksjonen.

 

Kropslig berøring er tull for å få en jente til å få lyst. Det er forspillet det, ikke oppvarmingen!

Lysten kommer 90% av gangene av det mentale. Lysten på en person, en setting, en situasjon, tanken på noe, lukt etc.

 

Det å snakke en jente til å bli så kåt at hun nesten hopper på deg er nok mye lettere enn å krafse og klå i håp om hun skal få lyst på litt. Bruk litt psykologi, om det er ei jente du er sammen med som har laber sexlyst kan noe så enkelt som å fortelle en liten historie sette stemningen. Ala "synd du har så lite lyst på sex, ellers skulle jeg gitt deg en natt du aldri hadde glemt. Jeg skulle .........blablabla........." Fortell på en sensuell måte hva du skulle gjort.

 

Om det er ei jente du vil ha en ONS med, kan det funke etter noen setninger eller blikk bare å slenge ut av deg at du "gjerne skulle knullet henne opp etter veggen her og nå" og så gå videre.

 

I samboer/ektefelleforhold kan det å sørge for at det ikke ligger igjen husarbeid være det som skal til. Mange jenter tenker at om de skal "kaste bort" tid på sex kunne de likegjerne vasket kjøkkenet som de vet de skulle gjort for lenge siden.

 

Jeg regner likevel med at dette er et generelt spørsmål, og svaret blir da: Tenn henne mentalt, alt som kommer til fysisk berøring blir forspillet etter hun allerede er tent! Om du tenker videre på forspillet er det ganske viktig å ikke gå rett på sak (les pupper og mus), men heller gi henne følelsen av at du vil nyte hele kroppen hennes. (Med mindre begge var ute etter en kjapp en da...)

 

Ellers kan du når dere sitter helt avslappet bare spørre hva hun tenner på!

Husk en liten tankevekker her; en gutts ultimate fantasi kan være "trekant med to jenter". En jentes ultimate fantasi kan sjelden få plass på mindre enn to a4 ark. Der kommer stemning, hva man sier, hvordan man oppfører seg, etc inn, ikke bare handlingen.

Lenke til kommentar

Først spør han om hvordan få en kvinne til å få lyst. Da begynner man ikke med klitten slik som du sier. Det har eg liten tro på.

 

Tipper brorparten av de 300 du har ligget med har vært rimelig desperate. Da trenger man helt sikker ikke begynne med klitten engang.

 

Når det gjelder å få vedkommede "mer oppspilt" som er spm nummer to, så for all del. Da kan sikkert rådet ditt være gull. Men man begynner sjeldent der på en dame som ikke har lyst.

Lenke til kommentar
Han lurer på hvordan man skal få en dame mer oppspilt, du får lese det som blir skrevet vet du.

 

Han spurte også om hvoran man får en kvinne til å få mer lyst. Dette stod forresten først i settningen, som vil tilsi at det er en forbindelse mellom den og oppspilt. Noe som også tilsier (helt direkte) at det er du som tolker det feil.

 

At du i tillegg har ligget med 300 kvinner virker usannsynlig etter de svarene du gir. Kom med litt mer konstruktive svar, og kanskje også litt mer realistiske svar. Hvis det er dette du kan komme med så er jeg ganske sikker på at disse kvinnene kjøpte sex av deg. Det virker også som om du er litt trangsynt, noe som går igjen i postene dine.

Så tilbake til topic. Det finnes ingen svar på dette. Noen liker å bli tatt røft på, noen liker å bli snakket dirty til, mens andre igjen liker den romantiske settingen. Samme kvinne kan like alle sammen, det kommer an på humøret. Det er DIN jobb å finne ut hva som virker for DIN kvinne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Vel, hvis du mener han kommer lenger med dirty prat enn stimulering av klitten, så har du god tid..

Det kommer helt an på dama. :p Altså om jeg skulle velge mellom dirtytalk,(i tillegg til kyssing/kosing på erogene soner osv), og bare å bli stimulert på klitten, så hadde jeg valgt det første.

Lenke til kommentar
Først spør han om hvordan få en kvinne til å få lyst. Da begynner man ikke med klitten slik som du sier. Det har eg liten tro på.

 

Tipper brorparten av de 300 du har ligget med har vært rimelig desperate. Da trenger man helt sikker ikke begynne med klitten engang.

 

Når det gjelder å få vedkommede "mer oppspilt" som er spm nummer to, så for all del. Da kan sikkert rådet ditt være gull. Men man begynner sjeldent der på en dame som ikke har lyst.

 

Joda, funker som bare det å gå rett til målet. Slipper mye dill.

 

De fleste av de (ca., tipper det ligger mellom 290 og 300 et sted) 300 har vært ganske desperate ja. Alle må få vet du.

Lenke til kommentar
Kropslig berøring er tull for å få en jente til å få lyst. Det er forspillet det, ikke oppvarmingen!

Lysten kommer 90% av gangene av det mentale. Lysten på en person, en setting, en situasjon, tanken på noe, lukt etc.

 

True dat.

 

Hvis du vet hva hun tenner på, kan du sette i gang rimelig heftige følelser og reaksjoner bare ved å si de riktige tingene.

Lenke til kommentar
Joda, funker som bare det å gå rett til målet. Slipper mye dill.

 

De fleste av de (ca., tipper det ligger mellom 290 og 300 et sted) 300 har vært ganske desperate ja. Alle må få vet du.

Serr, du har ikke peiling. Det er faktisk hjernen du må stimulere først. Å gå rett på klitten vil nok bare skremme om du ikke har gjort noe først, med mindre det er snakk om meget desperate mindre pene kvinnfolk, noe du ikke kan telle i dem billioner trillioner av jentene du har ligget med

Lenke til kommentar
Serr, du har ikke peiling. Det er faktisk hjernen du må stimulere først. Å gå rett på klitten vil nok bare skremme om du ikke har gjort noe først, med mindre det er snakk om meget desperate mindre pene kvinnfolk, noe du ikke kan telle i dem billioner trillioner av jentene du har ligget med

 

Ja, man må være mindre pen for å kun bli tent av fysisk stimuli. Stemmer på en prikk. :)

Lenke til kommentar
Ja, man må være mindre pen for å kun bli tent av fysisk stimuli. Stemmer på en prikk. :)

Kanskje du skal lese det jeg har skrevet og se sammenhengen istedenfor å ta ut to ord og sette det sammen til noe du kan kritisere?

 

Tror så absolutt en jente med mange muligheter har litt større krav til å gå til sengs enn å bli tafsa rett på klitten uten noe forarbeid

Endret av Demantios
Lenke til kommentar

I was just pulling your leg, man. :p

 

Uansett, tviler jeg på at popularitet spiller så stor rolle i hva man tenner på. Mental stimuli er nok en vinner for de aller fleste, selv om det innimellom er skikkelig digg å bli "overfalt" også. Det å for eksempel fortelle hva man har lyst til å gjøre med den andre og sånt, det er i hvert fall win hos meg, og da er jo mye av jobben gjort lenge før man kommer under klærne ^^

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...