Gjest Guest_Anonymous_* Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er ei jente jeg fortsatt er gla i, vi drev på en liten stund for et halvår siden, men det funket ikke... Vi er fortsatt glade i hverandre forsåvidt, men jeg lengter etter å holde i henne, men det er blitt gjort klart at jeg egentli ikke har en sjangs på henne... Uansett, vi er som sagt ganske glade i hverandre, er begge single og driver ikke på med noen, vi ser film av og til, og da skulle jeg egentli bare ønske å holde hender med henne eller holde rundt henne. Lurer da på om det er noe galt i å gjøre det? Kan det hende jeg sender feil signaler ved å gjøre dette? Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Ingen som har noen kommentarer til dette? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 spør henne da vel er ingen her som vet hva hun synes og føler Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hvilke signaler ønsker du å sende? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Dette merker jeg kan fort bli kleint, har vært i en slik situasjon og det er lett å være på forskjellige plan. Enten får du gå for det 100% kline til for et romantisk forhold, eller så får du snakke ut om det, eller så får du sette pris på hennes vennskap. Vennskap blir ødelagt av at den ene tror det skal bli noe mer, da er det bedre å få renset luften. my 2 cents Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvilke signaler ønsker du å sende? Ønsker hvertfall å hinte LITT frempå om der kanskje er en liten sjangs i havet igjen... Dette merker jeg kan fort bli kleint, har vært i en slik situasjon og det er lett å være på forskjellige plan. Enten får du gå for det 100% kline til for et romantisk forhold, eller så får du snakke ut om det, eller så får du sette pris på hennes vennskap. Vennskap blir ødelagt av at den ene tror det skal bli noe mer, da er det bedre å få renset luften. my 2 cents Veldig bra innlegg, takk skal du ha Men er ikke helt sikker på om jeg klarer å kun være venner... sliter egentli litt med å komme over hu.. har tenkt på om det kanskje er best for meg å kutte kontakten, ettersom det har gått nesten et år og jeg har tenkt på henne hele tiden... spørs om det bare er best å prate med henne og si at jeg ikke klarer å være venn med henne nå, men kan kanskje ha kontakt igjen senere når det har rent ut for meg, hvis hun vil. Noen flere kommentarer?? Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvis du ikke er over henne, og det er helt klart du ikke har sjans, er småkos en dårlig, dårlig idé. Det gjør det bare mye verre for deg å komme over henne. Hvis du forteller henne alt, kan du i verste fall ende opp med at hun gir deg denne småkosen men ikke noe mer, og du innbiller deg det er litt sjans. Hardt men sant, folk(særlig jenter) liker å bli likt, og hun kan derfor bevisst eller ubevisst stadig gi deg lillefingeren for å holde på interessen, selv om hun aldri har tenkt å gi deg hånda. Lenke til kommentar
Aksel114 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 legg hånden din over skulderen hennes, og se reagsjonen? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ta et bra tak helt plutselig og ikke slipp, hvis hun skriker er det slutt men hvis hun godtar det kan du smelle på^^ Lenke til kommentar
maiahi Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ta et bra tak helt plutselig og ikke slipp, hvis hun skriker er det slutt men hvis hun godtar det kan du smelle på^^ Haha, Bare grab tak i det du får tak i og håp at du kommer hjem med helsa i behold:P Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ta et bra tak helt plutselig og ikke slipp, hvis hun skriker er det slutt men hvis hun godtar det kan du smelle på^^ Er da mer gøy når de skriker...? Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Ta et bra tak helt plutselig og ikke slipp, hvis hun skriker er det slutt men hvis hun godtar det kan du smelle på^^ Er da mer gøy når de skriker...? joa, men voldtekt er jo ikke så fett Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Duct tape Turning no-no-no-no-no into mmmmmhmmhmm Frå spøk til revolver så er vel det greiaste å ta ein diskusjon med dama? Lenke til kommentar
Reltih Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 joa, men voldtekt er jo ikke så fett Jeg skjønner ikke setningen? Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Å "kose med" noen man (kanskje) egentlig burde prøve å komme over, fremstår ikke som spesielt lurt. Men det er bare en selv som vet noe om hvorvidt en takler å være "bare venner", eller å bli avvist. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 haha, sjekk det bildet a! KONGE! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå