Xarus Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei folkens, vi i familien har brukt Nord-trønderlag Everk sitt fiberbredbånd siden det kom ut for noen år tilbaket. Problemet mitt er: at begge portene som er for TV er oppbrukt, har en TV oppe og en nede i kjellerstua, og jeg har vurdert å få inn de samme kanalene på TV'n på rommet. Men går det virkelig ann? vill en switch/splitter fungere? Hva skal til for at jeg kan få de samme kanalene? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Svitsj fungerer utmerket. Om man kobler rett kan man også sende tv-signalene på et eksisterende lokalnettverk. (Internettport på hjemmesentral til wan-port på ruter, tv-port på hjemmesentral til vanlig nettverksport enten på routeren eller på svitsjer bak routeren.) Lenke til kommentar
Xarus Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Svitsj fungerer utmerket. Om man kobler rett kan man også sende tv-signalene på et eksisterende lokalnettverk. (Internettport på hjemmesentral til wan-port på ruter, tv-port på hjemmesentral til vanlig nettverksport enten på routeren eller på svitsjer bak routeren.) Utmerket, takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå