Gjest dama er for opptat av sex Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 hei er en gutt på 19år. fant for en stun siden dame grei og hygelig jente og jeg elsker henne høyt og seter pris på henne Kan heller ikke klage på utsenet men det ekke påenget hun er alt for opptat av sex. jeg kan nesten ikke være sammen med henne før hun prøver seg og det har blit meget iriteren med tiden. hva skall jeg gjøre vill jo ikke såre henne eller miste henne Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kommunikasjon er nøkkelen til det meste. Man har alt å vinne på å åpne kjeften. Lenke til kommentar
Gjest dama er for opptat av sex Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 det er det da ekke så flink til og formulere meg med ord og er red for å si noe feil Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Si det som det er. Vær ærlig, ikke legg skjul på noe. Der er en viss risiko for tårer, brudd og et skuffet ansikt, men det vil forhåpentligvis styrke forholdet deres. Man har alt å vinne på å åpne kjeften. Og alt å tape. Endret 25. desember 2009 av member-101642 Lenke til kommentar
Gjest Kjårekar Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er du ikke man eller knull dama så mye du vil ingen man sien nei til en runde i senga Lenke til kommentar
Gjest dama er for opptat av sex Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Si det som det er. Vær ærlig, ikke legg skjul på noe. Der er en viss risiko for tårer, brudd og et skuffet ansikt, men det vil forhåpentligvis styrke forholdet deres. Man har alt å vinne på å åpne kjeften. Og alt å tape. ja ja det ekke stort anet å gjøre håper bare at alt går bra det blir også litt problemer viss det ikke gjør det. har akurat invistert og skall flytte sammen men alt løser seg nåkk... På tide å stire frykten i øya Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er du ikke man eller knull dama så mye du vil ingen man sien nei til en runde i senga Idiot. Så klart er det noen som sier nei til det. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg ville nu syntes et slikt "luksusproblem" hadde vært kos jeg. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Å ha forskjellig "libido" i et forhold er ikke så lett. Det er noe begge parter må jobbe med. Møtes heller på halvveien. Du kan bli litt mer gira, hun kan bli litt mindre gira. Lenke til kommentar
Gjest dama er for opptat av sex Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg ville nu syntes et slikt "luksusproblem" hadde vært kos jeg. det var fin i førsten men ble som smør på flesk etter vert for fett Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er ikke enkelt om man har forskjellig libido nei. Det eneste man egentlig kan gjøre er å prate om det å finne løsninger. Hun får dempe seg litt og så får dere om hun ikke har sånt finne henne sexleketøy og lignende. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Er i det minste positivt at dama blir gal etter deg Det er uansett viktig å si hva du føler, at du synes det er digg å ha sex med henne (som du sikkert synes) men synes det kan bli litt for mye til tider. Slike ting kan veie veldig tungt etterhvert og det vil ikke bedre seg om du ikke tar tak i det. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Kjære gjest. Vi har gjestepostemulighet av en grunn, det at våre brukere skal kunne ta opp spørsmål de ikke vil at skal knyttes til sin bruker, for å beskytte de. Den er ikke laget for at uregistrerte brukere skal poste tråder der de presenterer seg selv med forskjellig kjønn og alder. Det meste av spørsmål du måtte ha her vil du få svar på, og du trenger ikke presentere forskjellige bakgrunner o.l. for å få til dette. Oppfordrer deg derfor til å registrere deg for å knytte en bruker til deg, og operere med 1 alder og bakgrunn. Trådene stenges, da du uansett har fått svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg