eveant Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk en xbox 360 til jul og lurer på hvordan man får HD bilde på tven. Har full HD tv og HDMI kabel. Ingenting skjer når jeg kobler i HDMI kabelen. Trenger jeg en spesiell HDMI kabel til Xbox? Det står nemlig inne i en av brosjyrene som følger med at man må skaffe HDMI ledning på egenhånd, men jeg har jo dette. Hvorfor får jeg ikke HD bilde? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk en xbox 360 til jul og lurer på hvordan man får HD bilde på tven. Har full HD tv og HDMI kabel. Ingenting skjer når jeg kobler i HDMI kabelen. Trenger jeg en spesiell HDMI kabel til Xbox? Det står nemlig inne i en av brosjyrene som følger med at man må skaffe HDMI ledning på egenhånd, men jeg har jo dette. Hvorfor får jeg ikke HD bilde? ... sjekket at du ikke må sette XboXen til å sende ut HD bilde? slik som med PS3? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 http://support.xbox.com/support/en/us/nxe/.../hdmicable.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå