Slim91 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Min Seagate FreeAgent Drive 500 gb hard disk har ganske enkelt slutta å funke.. Problem, vel, den skrur seg på som den skal når jeg plugger den til, men det oppnås aldri kontakt mellom den eksterne harddisken og pc'n. Den har også begynt å lage en repeterende lyd, en kompis mente at det kunne være en feilmelding (ja du andy). Hvordan best beskrive lyden. hmm. duuuuuuuuurrrr....bip!...duuuuuuuuuurrrr...bip!...osv Det jeg da lurer på, noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å fikse dette, eventuelt hente ut data. Endret 25. desember 2009 av Slim91 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Du kan åpne kabinettet og plukke ut selve disken. Med eksterndisker er det en mulighet for at det er feil på strømforsyning eller USB kontroller. Da vil disken fungere når du kobler til internt i PC. Hvis selve disken er gåen kan du kjøpe ny og sette inn i kabinettet igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå