agurken101 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Hei Vurderte først å bygge meg stasjonær pc, men problemet er at jeg bor på to plasser og jeg orker ikke drasse på skjerm å pc hver gang jeg skifter holdested .. Noen som har noen anbefalinger til en bra bærbar PC til gaming altså? Helst krav: - Intel - LED - 4GB - 15'6" minst - 0-7000kr MVH Daniel Endret 25. desember 2009 av agurken101 Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) HeiVurderte først å bygge meg stasjonær pc, men problemet er at jeg bor på to plasser og jeg orker ikke drasse på skjerm å pc hver gang jeg skifter holdested .. Noen som har noen anbefalinger til en bra bærbar PC til gaming altså? Helst krav: - Intel - LED - 4GB - 15'6" minst - 0-7000kr MVH Daniel Hei.. ville heller kjøpt to stasjonære maskiner jeg.. og et par 700 kr Lcd skjermer.. en 7000kr bærbar vil yte like godt som et 3000 stasjonær ... belive me.... fraråder bærbar om du ikke reiser mye.. og fram og tilbake xD er ikke så mye. Er litt stas og ha 2 stasjonære... men da har du 2 sjangser om noe skulle gå ødelagt.. + at en bærbar tåler mindre, yter dårligere og har sine dårlige sider.. Endret 25. desember 2009 av cocopara Lenke til kommentar
Fiffik78 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 HeiVurderte først å bygge meg stasjonær pc, men problemet er at jeg bor på to plasser og jeg orker ikke drasse på skjerm å pc hver gang jeg skifter holdested .. Noen som har noen anbefalinger til en bra bærbar PC til gaming altså? Helst krav: - Intel - LED - 4GB - 15'6" minst - 0-7000kr MVH Daniel Hei.. ville heller kjøpt to stasjonære maskiner jeg.. og et par 700 kr Lcd skjermer.. en 7000kr bærbar vil yte like godt som et 3000 stasjonær ... belive me.... fraråder bærbar om du ikke reiser mye.. og fram og tilbake xD er ikke så mye. Er litt stas og ha 2 stasjonære... men da har du 2 sjangser om noe skulle gå ødelagt.. + at en bærbar tåler mindre, yter dårligere og har sine dårlige sider.. Herregud, han spør om bærbar og har sikkert sine grunner for det. Laptop holder i bøtter for å spille med, hold deg til topic eller hold kjeft er en god nettregel. Til trådstarter, vanskelig priskategori, hvilke spill skal du spille? Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 HeiVurderte først å bygge meg stasjonær pc, men problemet er at jeg bor på to plasser og jeg orker ikke drasse på skjerm å pc hver gang jeg skifter holdested .. Noen som har noen anbefalinger til en bra bærbar PC til gaming altså? Helst krav: - Intel - LED - 4GB - 15'6" minst - 0-7000kr MVH Daniel Hei.. ville heller kjøpt to stasjonære maskiner jeg.. og et par 700 kr Lcd skjermer.. en 7000kr bærbar vil yte like godt som et 3000 stasjonær ... belive me.... fraråder bærbar om du ikke reiser mye.. og fram og tilbake xD er ikke så mye. Er litt stas og ha 2 stasjonære... men da har du 2 sjangser om noe skulle gå ødelagt.. + at en bærbar tåler mindre, yter dårligere og har sine dårlige sider.. Herregud, han spør om bærbar og har sikkert sine grunner for det. Laptop holder i bøtter for å spille med, hold deg til topic eller hold kjeft er en god nettregel. Til trådstarter, vanskelig priskategori, hvilke spill skal du spille? Fy faen og dum du er.. du holder deg ikke til temaet engang, noe jeg helt klart gjorde, jeg uttrykte meg hvorfor han bør kjøpe stasjonær for de gir bedre ytelse.. så hold kjeft og voks opp din tard.. ville nok anbefalt stasjonær.. yter mye bedre, Cpuene og skjærmkortene på dagens bærbar er kjempe dårlige. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Vel, de er ikke dårligere enn din rettskriving. At man betaler mer for laptoper enn hva man får i forhold til stasjonære vet alle, det er ikke noe man trenger å bruke som argument. Noen har faktisk behov for laptop. Dette forholdet har krympet betraktelig de siste årene. CPUen er ikke viktig om man ikke har spesifikke krav og behov for en god CPU. Da finnes det laptop med stasjonær CPU. At dine innlegg er mer ment for å rakke ned på laptoper er svært tydelig. Enten hold kjeft eller gtfo TS: Skal du ha "gaming-pc" til den prisen, bør du se etter laptop med skjermkort av typen GT 240M eller ATI 4650. Resten er ikke avgjørende for ytelsen i denne prisklassen. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Cocopara: Har du noen gang sammenlignet en laptop til 7-8 tusen og en stasjonær til 3k? Jeg tviler sterkt. Selvfølgelig vil stasjonær pcer atter til slutt utklassere bærbar pcer, men ikke når du sammenligner de to prisklassene der. Trådstarter, jeg driver selv å ser etter en laptop til rundt 7-9k. Har en kamerat med en bærbar som har en type Intel i7-prosessor, og disse yter imponerende bra. Mener skjermkortet som fulgte med var det ATI-kortet som EivindS_ nevnte, og det kjørte blant annet mw2 veldig bra. Usikker på om han hadde høyeste kvalitet på grafikken, men det så utrolig bra ut, og det kjørte rimelig glatt. Vurderer selv en Dell Studio 17.Skal du ha i7, blir det derimot litt over 8k, men det vil jeg tro er verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå