Gå til innhold

BK: surfs up fuertventura


dan83

Anbefalte innlegg

Fikk aldri noen direkte surfe bilder på denne turen, siden kompisene mine faktisk aldri klarte å komme seg opp på en bølge(surfing er vanskelig)

 

Men jeg fikk noen litt kule surfe stemning bilder med store bølger. Vet ikke om kanskje det blir litt langt unda og at jeg derfor burde beskjære litt mer?

 

OBS, ble litt feil rekkefølge på bildene

post-142640-1261700690_thumb.jpg

post-142640-1261700714_thumb.jpg

post-142640-1261700740_thumb.jpg

Endret av dan83
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Andre og tredje bildet synes jeg ikke du skal kutte noe. Ellers fine bilder, på det siste skulle du ha vridd kameraet mot venstre, slik at folksa kom på høyresiden, og du hadde fått med de store bølgene på venstre.

 

Vet ikke om du har brukt et standardobjektiv eller hva du har brukt her, men hvis du hadde brukt telezoom, men jeg mener at med et telezoom, kunne du ha kommet mye nærmere surferne i bølgene, og det ville gitt langt kulere bilder...

Endret av BEFGHIJKLMNPQSTUVXYZ
Lenke til kommentar

takk for kommentarene. Er en liten stund siden jeg postet disse, så har ny redigert dem litt, blant annet økt lysnivået litt og økt hvitbalansen litt på bilde nr 3

 

Er enig at bilde nr 2 er best, men syntes også at bilde nr 3 gir en fin stemning.Her er ny versjon av bilde nr 3(varmere):

post-142640-1263764478_thumb.jpg

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...