Ferdizz Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hei, jeg har nettop fått meg denne eksterne harddisken. Og når jeg skal flytte en fil på ca 10-20gb over til den eksterne harddisken så får jeg opp denne feilmeldingen: "The file 'filename' is too large for the destination file system.". Jeg leste på nettet at man kunne dele opp filene i mindre deler men det ville blitt altfor "stress" med de avi-filene jeg har som kan bli opp til 50gb store... Så jeg lurte på om det var noen løsning på å kunne få overført filer som er store over til denne harddisken. Er det noen som har en løsning ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Formater disken som NTFS. Lenke til kommentar
Ferdizz Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Formater disken som NTFS. ingen negative sider ved å gjøre det ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Filsystemet NTFS avløste det gamle FAT filsystemet, som nettopp bare støtter filer opp til 4gb, så det er ingen grunn til å ha det gamle hvis du bare kjører Windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå