Bister Skrevet 24. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 24. desember 2009 Hei. Fikk da disse to GPSene til jul, men vet ikke hvilken jeg skal beholde. Så tips til hvilken jeg skal beholde og hvorfor? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2009 Vel, skjermene er like store. Så jeg ville gått for Tomtom da brukervennligheten og grensesnittet er overlegent alle andre. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Ingen andre? Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Siden du har begge, må jo det enkleste være å prøve begge ut. Så finner du selv ut av hva du liker best. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. desember 2009 Men kan jo ikke åpne de for så å bytte de Lenke til kommentar
bloga Skrevet 10. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2010 Men kan jo ikke åpne de for så å bytte de GARMIN NUVI 1390T er overlegent bedre.. (og en dyrere version!) TMC BLUETOOTH +++ Lenke til kommentar
bab552 Skrevet 19. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Mulig du allerede har byttet den ene, men jeg ville gått for TomTom, jeg synes den fungerer bedre enn Garmin på de fleste plan, er også mer brukervennlig. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. januar 2010 Ja, byttet begge og tok igjen Tomtom Go 750. Hehe xD Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 22. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Ja, byttet begge og tok igjen Tomtom Go 750. Hehe xD Er du godt fornøyd med din 750? Jeg skal ha ny og vurderer den. Men synes at det der med at TMC antennen er ekstern er noe dritt. Så man liksom ha den greia hengende ett eller annet sted. Ser at Garmin også har det der opplegget. Du vurderte ikke Garmin Nüvi 1690. Den virker overlegen alt. Men tanke på at den oppdaterer seg via GSM nettet. Men 1 års gratis bruk - hva så? Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. februar 2010 Har ikke fått testet den så veldig mye, men er godt fornøyd med den så langt utifra det jeg har prøvd den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå