Gå til innhold

Tidenes førsteellever - Manchester United

Jørgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klart Giggsy er soleklar kandidat som ving på tidenes lag, men jeg ville lenge før hatt Rooney som venstreving enn Lee Sharpe om jeg måtte velge en av dem. Da får jeg også plass til Cantona, Cole, Nistelrooy eller hvem det måtte være fremme. Venstrevingen er vel en av våre "svakeste" plasser av de offensive posisjonene (Ser da på folket bak Giggs).

Lenke til kommentar

... Og plutselig gikk det sport i å nominere/gi poeng til helter fra før mange av dere var påtenkt?

I følge Wikipedia var Scanley bak David Pegg i køen på laget, og han spilte ikke nok kamper til å få medalje de årene David Pegg levde.

John Ashton Jr. - Playing position Left Back and Centre Forward.

Edit:

Ikke meningen å klage... :)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Du burde med all respekt vitterlig ikke kritisere andre for deres nominasjoner når du går så langt som å kalle Wayne Rooney den nest beste venstrevingen kan du ikke klage på de av oss som nominerer noen andre. Scanlon har 115 obligatoriske kamper for oss og storspilte i sesongen etter München-tragedien, scorte vel blant annet 16 mål. Johnny Aston jr. spilte vel forresten ofte på venstrekanten i en 4 - 3 - 3 formasjon hvis jeg ikke tar feil, det blir for meg vingen. Han når aldri opp i mine øyne da jeg ikke har hørt og sett nok om han, men jeg kan fort tenke meg at Tobbe hadde finalen i 1968' da vi slo Benfica i tankene i det han skrev ned listen sin.

Lenke til kommentar
John Ashton Jr. - Playing position Left Back and Centre Forward.

Her er det snakk om faren hans, John Aston Sr. Junior spilte venstrekant i 4-3-3, som Wisbatov sa. Han har også helt rett i at jeg valgte å nominere han på bakgrunn av finalen i '68. Vi har ikke så mange store profiler på venstrekant utenom Giggs, så da kan jeg vel like gjerne nominere man of the match fra kampen hvor vi vant vår første europacup?

Lenke til kommentar
Du burde med all respekt vitterlig ikke kritisere andre for deres nominasjoner når du går så langt som å kalle Wayne Rooney den nest beste venstrevingen kan du ikke klage på de av oss som nominerer noen andre. Scanlon har 115 obligatoriske kamper for oss og storspilte i sesongen etter München-tragedien, scorte vel blant annet 16 mål. Johnny Aston jr. spilte vel forresten ofte på venstrekanten i en 4 - 3 - 3 formasjon hvis jeg ikke tar feil, det blir for meg vingen. Han når aldri opp i mine øyne da jeg ikke har hørt og sett nok om han, men jeg kan fort tenke meg at Tobbe hadde finalen i 1968' da vi slo Benfica i tankene i det han skrev ned listen sin.

Wazza er en glimrende fotballspiller og jeg begrunnet hvorfor jeg ville hatt Wayne på venstrekant fremfor f.eks. Sharpe. Ser jeg blingset med Sr. og Jr., men jeg stiller fortsatt spørsmålstegn ved nomineringen til en del folk.

Scanlon har 115 kamper for oss, Sharpe har vel snaut 200? Park har neste 100 kamper for oss, jeg ville aldri hatt Park på venstrekanten fremfor Wazza (gitt at jeg kunne hatt Yorke og Cole på topp,

).
Lenke til kommentar

The Welsh Wizard: 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 3 2 3

Cristiano Ronaldo: 2 2 2 2 2 2 2 2 2 2

Beckham kommer inn i troppen.

NÅ kan vi ta den sentralemidtbanen. Kjør på folkens.

Minner dere om å tenke dere godt om når vi har spillere som Robson, Charlton, Edwards, Keane og Scholes som har spilt på vår sentralemidtbane. Spillere som uten tvil hadde gått inn i nærmest hvert eneste tidenes lag i en annen klubb, tenk hvor heldige vi har vært.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Jeg har rett og slett sett bare sett Scholes og Keane i min tid spille i midtbanen som fortjener å være med her, så det blir bare sånn for meg. Og i tillegg til det jeg har sett på MUTV i ettertiden også litt stats om de samt noen intervjuer osv.

Så for meg blir det:

1. Scholes

2. Keane

3. Sir Bobby Charlton

4. Bryan Robson

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...