Gå til innhold

Tidenes førsteellever - Manchester United

Jørgen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

1. Gary Neville

2. Shay Brennan

3. John O'Shea

Ser bort ifra Bill Foulkes fordi han spilte primært midtstopper.

3.plassen var egentlig ganske åpen, vurderte både Brown og Duxbury opp mot O'Shea, men valget falt tilslutt på sistnevnte. Duxbury var vel egentlig aldri noe førstevalg og Brown har vel ikke mange sesongene spilt på høyrebacken. Paul Parker vurderte jeg ikke engang.

Lenke til kommentar

Vanlig med tre keepere i en tropp Wis. 3 keepere, 2 HB, 2 LB, 4 SS, 4+ SM, 2x2 KS, 4x FW

Rafael og Henning Berg på HB? Ikke for å diktere nominasjonen, men du vet dette ikke er en "min-personlige-favoritt" tråd? Rafael har knapt spilt én kamp i forhold til disse gutta og noen voldsom fotballspiller er han ikke enda. Berg var hovedsaklig stopper for oss, så hva han spilte i Blackburn er således irrelevant for denne kåringen.

1. Seamus Brennan

2. Gary Neville

3. Mike Duxbury

Syntes Neville var for "begrenset" offensivt i sine yngre dager til å nå helt opp. Brennan var en komplett offensiv back, mens Neville har vært en allrounder.

PSV: O'Shea er nok enda mer benksliter enn hva Dux var. Men kudos for redegjørelse for ditt valg, det ser da mye mer gjennomtenkt ut enn å bare plukke tre randoms.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
*snipp*

Skjønner det! Men nå havner vel garrantert hverken Berg eller Rafael på laget? Jeg kan ikke stemme på folk jeg ikke har sett spille, sånn er det bare.

Men må du stemme da? Skriver ikke for å være ekkel, same :) Men kjenner jeg brukeren din rett så tåler du litt "kvin", i motsettning til visse andre.

Lenke til kommentar

1. Gary Neville

2. Shay Brennan

3. Mike Duxbury

Var vel bare i slutten Duxbury slet med å komme på førstelaget. I begynnelsen spilte han riktignok en del kamper andre posisjoner enn HB, men var ikke reserve.

Funfact: Alle disse tre store høgrebackene våre har nøyaktig likt antall bokstaver i navnet sitt. ;)

Forøvrig kan me jo eventuelt bare stemme på en liste over godkjente spillere, så blir det ingen feil.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
*snipp*

Skjønner det! Men nå havner vel garrantert hverken Berg eller Rafael på laget? Jeg kan ikke stemme på folk jeg ikke har sett spille, sånn er det bare.

Men må du stemme da? Skriver ikke for å være ekkel, same :) Men kjenner jeg brukeren din rett så tåler du litt "kvin", i motsettning til visse andre.

Jeg tåler tyn ja :p Skal mye til for at jeg blir sur, men hva gjør det om jeg gir to stemmer til noen som uansett ikke kommer på laget? Er bare for å fylle opp kvota, Neville stemmer jeg på fordi han er et klart førstevalg hos meg :)

Lenke til kommentar

I likhet med andre stemmer jeg kun på spillere jeg enten har sett selv eller har sett en god del videoer av, jeg stemmer ikke på spillere fordi andre sier de var gode.

Derfor blir det kanskje en litt ufortjent plassering på andre og tredjevalget på høyrebacken. Neville har tross alt hatt den plassen ganske lenge nå så vi har vel ikke hatt noen som egentlig er verdige en andreplass eller tredjeplass de siste 15-årene. Neville er selvsagt soleklar på første for min del.

1. Gary Neville

2. Wes Brown

3. O'Shea

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...