Encore Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 I dag fikk jeg meg en Samsung GT-C5130S. Det fulgte ikke med en USB kabel, så jeg lurte på hvordan jeg skal få musikk inn på telefonen, det er en egen musikkavspiller på telefonen så det må gå på en eller annen måte. Har prøvd bruksanvisningen og google uten hell. Noen som vet hva jeg må gjøre? Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Telefonen har støtte for microSD-minnekort, så jeg vil tippe at det er mulig å spille av musikk direkte fra minnekortet. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva med å sende via bluetooth? Lenke til kommentar
Encore Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Telefonen har støtte for microSD-minnekort, så jeg vil tippe at det er mulig å spille av musikk direkte fra minnekortet. Hva er det for noe? Og hvordan gjør man det? Jeg kan veldig lite om slike ting som dette Lenke til kommentar
Encore Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Hva med å sende via bluetooth? Tror ikke jeg har det på pcen min. Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Da tor jeg du bør kjøpe deg en USB kabel.. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Eg ville heller kjøpt enten *Minnekortlesar til PC, eller *Bluetooth dongle til PC. Dette vil sannsynlegvis vere billegare enn USB-kabel, og vil dessutan kunne brukast om igjen til andre dingsar, f.eks. din neste mobiltelefon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå