SirHartge Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hei Mitt navn er Robert, 29 år men blir snart 30.. ugh, nok om det. Var svært aktiv 01-04, tror jeg hadde over 10k poster, men mange har blitt slettet ser det ut som. Var Administrator i store deler av periode, og holdt orden på forumet. Var også skribent på overklokking.no og hardware.no Likte de gode tidene på Off topic, So trådene som ble brukt aktivt på skolen:p Savner de gode gutta og jentene fra old times. Husker ikke alle, men håper jeg treffer igjen noen her. Har ikke vært aktiv på flere år nå, men fikk lyst å drive litt tiden. Legg gjerne igjen en hilsen, det setter jeg pris på Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Heisann! Deg husker jeg! Lest mange av dine poster i de gamle SO-trådene en gang i tida (ikke la deg lure av Ble medlem: 2007. It lies ). Hvorfor har du vært borte i fem år? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Velkommen tilbake SirHartge. Her er mye forandret, men mye holder seg fortsatt som før . Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Joda! Husker deg godt. Velkommen tilbake. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Heisann! Deg husker jeg! Lest mange av dine poster i de gamle SO-trådene en gang i tida (ikke la deg lure av Ble medlem: 2007. It lies ). Hvorfor har du vært borte i fem år? Åja.. da så Jeg har brukt mye av min tid IR, har en krevende jobb og dame:) Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Aha. Kult for deg! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 24. januar 2010 Del Skrevet 24. januar 2010 Nei dæven, det var lenge siden jeg har sett må jeg si. Du forsvant bare i det stille som alle andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå