Pokey Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Budsjett: 500,- ca. Kan strekke meg helt til 600,-. Størelse: Om det dekker hele øret (som sånne svære gjør) eller nesten hele, slik som Portapro gjør er egentlig likegyldig. Type: Samme som over. Bruksområde: Musikk. Evt kilde: Mp3-spiller og PC. Har tidligere hatt Koss Portapro, men vil gjerne ha noe annet med bedre kvalitet. Portapro tåler sykt lite. Som sagt så er design noe jeg bryr meg relativt lite om (derfor utelukker det det meste av Skullcandy). Kvalitet er det jeg verdsetter høyest. Aller helst leter jeg etter noe som er tilgjengelig i butikker og ikke bare på nett. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Siden jeg like gjerne kan kombinere det med snakkehodetelefoner så skal jeg muligens kjøpe dette http://cdon.no/elektronikk/creative_fatal1...-headset-748885 Noen erfaringer med det? Lenke til kommentar
sondre07 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Siden jeg like gjerne kan kombinere det med snakkehodetelefoner så skal jeg muligens kjøpe dettehttp://cdon.no/elektronikk/creative_fatal1...-headset-748885 Noen erfaringer med det? har hatt dette headsettet i ca. et halvt år, og jeg anbefaler det! du sier at du helst vil ha noe som selges i vanlig butikk også, jeg kjøpte fatal1ty'en min på clas ohlson.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Flott! Da blir det det Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Er du fornøyd med det? Vurderer ett selv Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Har prøvd det headsettet, er ikke fornøyd i det hele tatt. Har nok noe med mine store ører å gjøre siden dette blir mer på øret i stedet for rundt øret. Vikigste er vel at du faktiskt prøver det ut FØR du kjøper det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå