abarhaugen Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg har noen spørsmål angående brenneren til plextor. Jeg har programvaren Nero 5,5,4 også lurte jeg på om jeg da må kjøpe brenneren med programvare for å få fullt utbytte av brenneren? eller om jeg kan bruke den programvaren som jeg har?? Vil Plextor falle mye mer i pris i nær framtid?? Forhånd takk. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg kjøpte Plextor uten programvare, og det er ingen problemer å bruke den med Nero 5.5 Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Plextor 24-10-40 vil nok falle noe i pris, siden de snart lanserer en ny 40x brenner. En ny standard er satt og vil medføre prisreduksjon på alle "gamle" brennere. Lenke til kommentar
Tisc Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Plextorbrennerene 2410 falt nå i uken som gikk, psdata og andre begynner å selge den nye 4012 brenneren i midten av februar... da kan vel regne med å få en ytterligere nedgang i prisen... :smile: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Men så er det sparrer du bare ca 1. min på og brenne 1 plate. Brennerern vil bare brenne 40x i ei få stund, så egentlig så er det bare "tenknoligien" du betaler for, for å sette det litt på spissen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå