mehh Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Micen min er veldig lav om dagen og da trenger jeg noen nye drivere tror jeg så da er spørsmålet hvordan driver trenger jeg? trenger jeg bare til lydkortet eller til hovedkortet eller?? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har du eksternt lydkort trenger du til lydkortet, men har du fra hovedkortet finner du sikkert den nyeste driveren på sidene til hovedkort produsenten Lenke til kommentar
mehh Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg har "innebygd" lydkort så jeg må finne en driver til hovedkortet mitt som er ASUS M2N-MX, noen som kunne hjulpet meg litt med det? Btw har vista 32bit. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 nederst til høyere er det ikon aav en høytaler - høyere klikk på den - innspillingsenheter - klikk på den enheten som er mikrofonen din - dobbelt klikk - nivåer og sjekk om mikrofon er på 100 evnt. skru litt på Mikrofonforsterkning Lenke til kommentar
mehh Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 mikrofonen står på på maks og jeg kan ikke velge litt mikrofonforsterkning enten av eller på. Lenke til kommentar
mehh Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Hvordan finner jeg ut hvilken serie hovedkortet mitt hører til? det står ikke på pc wizzard. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Hvordan finner jeg ut hvilken serie hovedkortet mitt hører til? det står ikke på pc wizzard. Google is your friend http://asus.com/product.aspx?P_ID=0pKBwEIE...&templete=2 Lenke til kommentar
mehh Skrevet 28. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Linken funker ikke men jeg fant driveren til slutt takk for all hjelp! Endret 28. desember 2009 av mehh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå