G2Petter Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg er på jakt etter et program til å kryptere (fortrinnsvis bare deler av) en minnepenn sånn at jeg ikke trenger å bekymre meg for data på avveie dersom jeg skulle miste den. Jeg har kikket på TrueCrypt, men der må man ha administratorrettigheter, noe som er et problem med skolemaskiner, nettcafeer etc. Er det noen som har noen innspill? Lenke til kommentar
okasin Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hmm du har ikke planer om å gå over til win7 da? der har du muligheten for dette, uten problemer:) (bitLocker helt genial ) Bare ikke glem passordet som jeg gjorde he he.. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg har planer om å gå over til 7 etter hvert, men det har ikke nødvendigvis universitetet, nettkafeer, venner etc. Lenke til kommentar
okasin Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Etter du har kryptert minnepennen din med bitlocker, så virker den på feks xp og vista I det du plugger den i, så får du bare opp et spørsmål om passord.. også kommer du inn. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Takk for tipset, jeg skal kikke på det når jeg evt. går over til 7. Jeg fant et program som heter Rohos Mini, som ser ut til å gjøre jobben. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) http://www.microsoft.com/windows/enterpris....aspx#bitlocker Endret 26. desember 2009 av cliffme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå