Thyristor Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 23 her gitt. "Vælkømmin skarru værra." Lenke til kommentar
Amatus Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Accasia, hvorfor lager du ikke en poll i samme slengen? Kan finne gjennomsnittsalderen og hele pakken. (: Edit: Ok, kanskje litt tungvindt. Muligens litt lettere om du tar 10-14, 14-18, 18-22, 22-26, 26-30, 30-40 og 40+, eller noe. Åh ja, god ide, hadde jo vært lettere å holde styr på ting da ja! Men hvordan gjør man dette? Dere skjønner, dette er ikke bare min første tur innom her, dette er min første tur innom seriøse forum i det hele tatt.. Og forresten, God jul til dere alle, håper alle har hatt en fantastisk julekveld! Aw, det er ikke så vanskelig, min venn. Har faktisk aldri startet en egen tråd her på stedet selv - men ser du helt øverst, under tittelvinduet, så står det "Undersøkelsesvalg". Klikk på linken til høyre, fyll inn undersøkelsestittel og -innhold, og legg til undersøkelsesvalgene (om du følger malen min, blir det i alt sju valg - sju, det fullkomne tall, eller hva?). (; Gudd løkk. Og ja, har hatt en veldig god julekveld. God jul og godt nyttår. (: Lenke til kommentar
Accasia Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 23 her gitt. "Vælkømmin skarru værra." Thank you! Så kos å bli ønsket velkommen, det er kjekt det! Stort forum dette her, kan virke smålig avskrekkende på en sjenert nybegynner Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Sikkert mange meninger om det, men på papiret mitt står det 17 hvertfall Lenke til kommentar
HulkHaugen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Mange unge her, er selv 25 år og 12 dager =) Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 29.. Blir 30 9 januar..HJEEEELP!!! 30 er det nye 20 Vi håper det.. Føler meg enda ung. Kunne vertfall aldri tenkt meg å vært under 20 år igjen,, Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZQr2eN Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 15 år Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hadde ikke vært dumt med en poll for litt bedre oversikt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå