Skrujernet Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Nå har julegave pengene srømmet inn i kveld, og jeg skal gå til innkjøp av Windows 7 og nytt headsett! Så da er spørsmålet, hvilket headset? Har noen av dere erfaringer med Sennheiser Pc 350 eller Roccat Kave vil jeg gjerne høre hva dere syns. Og om noen hadde brukt begge to, og kunne sammenlignet dem haddet det vært enda bedre God Jul! Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 edit: Har det noe og si på lydkvalitetn om det er USB eller minijack? Lyden blir vel like god? Lenke til kommentar
Ironmann Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Satt i samme båt som deg menne fyrer bare av for en Sennheiser PC 350=) En kompis av meg har Roccat Kave såe kan godt sammenligne de to etter jeg har fått min=) Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Takk skal du ha. Da gleder jeg meg til å høre fra deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå