Gå til innhold

Hjelp til kjøp av mp3 spiller, er blank på emnet selv

tmg

Anbefalte innlegg

Da var julaften over og jeg fikk litt penger blant annet, som jeg tenkte jeg skulle investere i en mp3spiller.

Jeg vil ha muligheten til å ha den med på joggetur bl.a; altså må jeg ha flashminne og ikke hardisk, og vil helst ikke ha verdens største klump i lomma.

Mine ønsker:

flashminne

8-16gb burde holde.

Helst passe liten og lett (til den grad det lar seg gjøre, ikke veldig viktig, så lenge den ikke er veldig tung og klumpete å ha i lomma)

absolutt maks pris 2000, men helst en del billigere, ser for meg å bruke kanskje 1000-1500 (eller mindre om mulig, men anser det som meget urealistisk).

God oversiktlig meny, med muligheter for å ha spillelister og slippe å knote 100 år for å få hørt på musikk.

Helst ikke avhengig av "teite" programmer som iTunes og lignende, om det finnes er det å bare dra ting direkte inn fra pc -> spiller uten noe program det som virker enklest for meg :p

Bonus: Mulighet til å se på video på bussen o.l.(trenger ikke noe stor skjerm, bare stor nok til å ikke måtte sitte med lupe) - men om dette drar prisen langt over mine ønsker så er det ikke dette som er viktigst, primærfunksjon er å høre på musikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Creative zen mx eller x-fi, de virker som de passer best til dine ønsker.

Ja forsåvidt, han nevnte jo tross alt ingenting om at det måtte være kvalitet på verken lyd eller spilleren generelt :p

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Jeg er ikke veldig opphengt i lydkvalitet, hører forskjell på 192 og 320 kb/s, men om jeg ikke tenker over det eller sitter og sammenligner så legger jeg ikke veldig merke til det :p

Har et par skullcandy headphones og kjøper vel muligens noen propper også om det skulle bety noe :p

Kvalitet generelt så vil jeg jo ha noe som ikke blir ødelagt av å ligge i lomma eller av vanlig bruk :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...