Gå til innhold

Kan jeg ha ordne Visa kort?

Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner med du er under 18? Gå til banken din og spør om det er noen mulighet. Jeg fikk Visa kort, men fordi jeg er i utlandet og da er det bedre med Visa enn Electron. Hvis du bare skal ha det til å bruke det på Steam så tviler jeg. Du må nok ha med deg foreldrene dine uansett om du skal få et Visa kort.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW

Må jeg ha begge?

Den ene bor i Tromsø og andre i Harstad....

PS: De kan ordne meg et Visa kort? Har Electron nu er jo ikke noe vits og ha det siden jeg bruker bare cash i butikken...

Lenke til kommentar

Du har jo fått flere tips.

Har du et godt kundeforhold med banken? Vi har det meste av pengene våre i en lokal bank, de spurte om jeg ville ha Visa (ikke Electron, men ordentlig) når jeg skulle ha kort for første gang, og da var jeg vel 14-15 år.

Har spurt om det hver gang jeg har fått nytt kort, men har holdt meg til Electron.

Flere bekjente har også fått tilbud om det, men de som ikke har konto eller eksisterende forhold (enten selv eller foreldrene) har ikke blitt spurt om det.

Lenke til kommentar
Dnbnor og postbanken har hvertfall ikke noe kort nummer,så du får ikke handlet på nette med de.

Feil.

Har Visa Electron fra DnBNor, og kortet har et kortnummer. Det er bare ikke på selve kortet. ;) Det er derimot på lappen som kortet var festet til når du fikk det, og det er også mulig å spørre banken om å få nummeret.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...