alexm88 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Heisann og God Jul til alle:) Treng litt hjelp med min nye mobil, Samsung Omnia Lite: - Få flyttet alle kontaktene mine fra min Sony Ericsson til denne samsungen? - Meny i Norsk? Lenke til kommentar
alexm88 Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 fant ut me språk;) Lenke til kommentar
nibter Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hva gjorde du ang språket? sliter med samme problemet på min? Lenke til kommentar
alexm88 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Får å være helt ærli, så vet æ ikke, satt å trøkka på den ei stund, hadde den kobla opp mot pcen, men kan ikke gi et konkret svar på dette.. sliter med en omnia lite til, kjøpte til dama åsså, men får ikke den over på norsk... Lenke til kommentar
nibter Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 hmm, merkelig at den ikke kommer på norsk egentlig. selv om den er kjøpt i norge. Lenke til kommentar
alexm88 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 hmm, merkelig at den ikke kommer på norsk egentlig. selv om den er kjøpt i norge. Ja, e litt rart d der, å dn skal ligge inn på innstillinge, men på min, så dukka den bare plutseli opp, vet ikke engagn ka æ trøkte på får å få den opp... Så sliter med den andre omnia liten vi har... Å slite åsså me å få nr over fra sony ericsson til omniaen..? forslag? Lenke til kommentar
nibter Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 hadde samme problemet, endte opp med å låne et sim-kort for å ha i den gamle telefonen så sendte jeg en og en over med bluetooth. veldig tungvindt men var det beste jeg fant ut Lenke til kommentar
alexm88 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 gjor d samme.. skal høre om æ får dem levert inn ijænn, å ta en anna telefon.. ikke akkurat overbevist om at den her e så bra.. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Hva med å lagre alle kontakene inn på simkortet, så lagre de på den nye telefonen? Lenke til kommentar
nibter Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 har opplevd flere ganger at ikke alle kontaktene kommer med da, tror simkortet bare kan lagre noen nummer. alt ser fint ut helt til jeg sjekker om alle er der, da er det mange som mangler. men vis du ikke har så mange nummer så burde det vel egentlig funke. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fyll simkortet helt opp. så sender du resten med bluetooth, Evnt se om du kan lagre de først til pcen, for så å legge til den nye telefonen. Lenke til kommentar
alexm88 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Joda, den e grei:) men får ikke inn alle 370 kontaktene æ har på gamle telefon :S hvis du skjønne.. Har kopiert alle fra gamle telefon, over på data, men klare tydelivis ikke å få inn disse på den nye.. komplisert, eller kanskje ikke, d som e spørsmåle' Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 (endret) Får du til å kopiere noen kontakter til sim-kort og videre til den nye telefonen? Hva med å dele opp kontaktene? Fylle opp simkortet, legge de inn på samsungen, fylle opp simkortet, legge de inn osv. Leste litt på google om det. "sync with microsoft outlook. fast and easy" Edit: Prøv denne: http://www.samsung-omnia.org/general-samsu...?prev_next=next Endret 25. desember 2009 av Magronmhr Lenke til kommentar
alexm88 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Når du lagre fra Sony Ericsson, så blir dem lagra i Windows sin adressebok, men den klare ikke å exportere disse kontaktene fra Pcen til ny telefon, kommer at den ikke har sånn å sånn støtte, eller feil på fil, skadet eller ka d nu kom opp... Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Via simkortet da? Fylle det, lagre til nytelefonen, tømme det, fylle det osv. Hvis ikke det funker er jeg ikke til mye hjelp desverre Lenke til kommentar
alexm88 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 D e jo en mulighet:) Men største probleme nu, e å få den andre telefon på norsk:P? anyone? Lenke til kommentar
alexm88 Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk til med språk skift nu va jo enkelt egentli.. Lenke til kommentar
Magronmhr Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hadde vært fint om du kunne forklare litt smått hvordan du gjorde det. Er sikkert flere som sliter med det samme Lenke til kommentar
alexm88 Skrevet 27. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2009 Enkelt:D Sett inn minnkorte som fulgte med, veldi vikti!! Innstillinger - Generelle Innstillinger- Endre Sråk-Velg Norsk:) tar en sånn ca 10 min:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå