hugbug28 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Min første 360 no scope, den er på slutten av videoen! http://www.youtube.com/watch?v=hmS5YQNKyxY MY_first_360_no_scope.rar Endret 24. desember 2009 av hugbug28 Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hah, rått. Trodde du mente nonscope på xbox;). Men så filmen, nicely done:f Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Siste var nice men er ikke skills å løpe med model... Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Siste var nice men er ikke skills å løpe med model... secound that Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Digg den der ja. Ekstra digg med game winning kill og Da får du delt det hele med resten i slo mo ^^ Lenke til kommentar
Espen-kun Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 rått med winning kill da : D få liksom gnidd det ordentlig inn i trynet på han du tokk at han faktisk blei 360 noscopa Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Det noscopet var rått! Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Du fikk den på video også ja. Den var meget pen. Ble litt rabalder i lobby av den. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva skjer med at du spectater en annen? Lenke til kommentar
bas Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Search & Destroy, er du død spectater du hvem du vil på laget ditt som forsatt er i live. Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja. Men vil det si at det var en annen som tok opp trådstarter, eller at trådstarter tok opp en annen? Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 nice video! men musikken er kansje det siste jeg ville hatt i en cod video Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skilzz i slutten av videoen! http://www.youtube.com/watch?v=hmS5YQNKyxY Aimbolt. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hva er ein aimbolt? Om det er aimbot du mener så er det rimelig vanskelig på Xbox. Lenke til kommentar
vipone Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Går det an å bruke Aimbot på Xbox? Trodde bare det gikk på PC. Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Om aimbot funker har jeg null peil på, men modifisert disk går ann. Du flasher xbox modisiferer spillet slik longjump,speed,no reload osv. Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Grunnen til at det er spectate'a er fordi det var jeg som filmet. Og ja, kan bekrefte at det ikke var brukt noen "aimbot" (wtf?). Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hva er ein aimbolt? Om det er aimbot du mener så er det rimelig vanskelig på Xbox. Går det an å bruke Aimbot på Xbox? Trodde bare det gikk på PC. Om aimbot funker har jeg null peil på, men modifisert disk går ann. Du flasher xbox modisiferer spillet slik longjump,speed,no reload osv. Grunnen til at det er spectate'a er fordi det var jeg som filmet. Og ja, kan bekrefte at det ikke var brukt noen "aimbot" (wtf?). Ungdommen i dag...*sukk* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå