Gjest Håpløst? Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 For meg er hun drømmedamen. Veldig naturlig pen, kunstnerisk og har inngående kunnskap om dette, jeg vet hun ikke kan ha løyet om det (viktig kriterium) har humor, selvironi, evne til selvransakelse og kjenner de litt mørkere sidene av livet. Hun er seriøs i d meste hun foretar seg. Jeg studerer et kunstfag, er ansett for å være sær, få jenter jeg får kjemi med, men henne, jeg har kun sendt noen mailer og snakket på MSN men hun virker så riktig på alle måter. Jeg er i tjueåra, hun i begynnelsen av dem. Få jenter på den alderen vet hva de vil, men hun har kommet langt og er så bevisst. Det skremmer meg litt faktisk. Hun har kommet lengre enn meg. Jeg vurderer å foreslå å møte henne men jeg aner ikke hva hu føler. Hun plasserer raskr gutter i thefriendzoone vil ikke havne der. Jeg må bare slå til snart. Men åssen og hvordan. Vil ikke skremme henne. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Vennligst ikke misbruk gjestepostkontoen folkens! Den er der for å gi våre registrerte brukere anledning til å poste sensitive poster, ikke for andre å drive med vissvass! Ett innlegg er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Jule_gjest Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Først må du i hvert fall møte dama, så du kan se om det inntrykket du har på nett stemmer med virkeligheten. Da er det å finne noe som du tror hun vil sette pris på og spørre henne om hun blir med. I og med at dere begge er kunstnerisk opptatt, kanskje en galleriutstilling eller musesum eller no i den dur er bra? Noe som hun vil like, men ikke føler seg ukomfortabel med å bruke tid sammen med deg på. Lurer du på om hun blir med ut i skogen for å jakte spennende frosne snøroser, kan det hende hun blir litt engstelig liksom. Litt sprø men festlige ting stemmer jeg for. Da blir du noe hun husker godt, setter pris på. Ett eller annet som ikke er så planlagt og som faller seg naturlig der og da. En rusletur i en park/ museum/ galleri, hvor du har sjekka at der er en helt ok plass å spise rett ved feks. Om dere har det hyggelig foreslår du noe å spise og om ikke sier du ikke noe og presser henne ikke. Kanskje du har mer håp enn det er rom for? Lykke til Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Løpet er kjørt tror jeg. Snakket med hun såvidt i stad. Logget også inn for å lese bloggen hennes. En kompis av henne har skrevet en del der i det siste. Skikkelig flørtende greier. Hu har snakket mer om han de siste ukene enn jeg har hørt henne gjøre før. Stakk litt i magen da hun begynte å snakke om han igjen. Jeg spurte hva den fineste gaven hun hadde fått var, da nevnte hun et smykke hun fikk fra han. Har ikke inntrykk at det er noe mellom de to men jeg har en ekkel feeling av det har forandret seg de siste ukene. Hu har ikke nevnt noe om det, men det er ikke veldig mye vi har snakket sammen, kanskje hun følte det unaturlig. Det høres weird ut å falle for ei jente via nett. Jeg veit. Men hun tar seg tid til å høre på det jeg sier. Når hun snakker om det hu elsker (vi har samme hovedfelt innen kultur) viser hu at hun mener det hun sier. Hun er så hyggelig samtidig sm hun vet hva hun vil med livet sitt. Hun er en prestasjonsbasert jente, jeg digger det. Endelig ei jente som studerer noe hu har interesse for og tro på. Har til gode for å møte dem selv om jeg går på et såkalt elitestudium innen kunst. Da vi snakket sammen i sted var hun ganske kort i replikken. Svarte treigt, det gjør hun ikke så ofte. Hun sa ja til å møtes da. "Nye venner er alltid hyggelig" var omkvedet. Jeg har visst havnet i vennesonen, som jeg fryktet. Spm er hvordan beveger jeg meg ut av den? Viss det ikke er noe mellom henne og kameraten vil jeg få henne til å se meg i et nytt lys på daten. En må ha snakket med henne for å skjønne hva jeg mener. Hun gir så mye av seg selv på en åpen måte at jeg tviler på at hun er annerledes irl. Hu sier alltid det hun mener og er hun uenig med meg, sier hun det også. Viss hun er annerledes vil det overraske meg mye. Noen tips til hvordan jeg bør forholde meg til henne videre? Vil ikke ødelegge noe ved å si noe feil eller røpe meg for tidlig. Først må du i hvert fall møte dama, så du kan se om det inntrykket du har på nett stemmer med virkeligheten. Da er det å finne noe som du tror hun vil sette pris på og spørre henne om hun blir med.trur j I og med at dere begge er kunstnerisk opptatt, kanskje en galleriutstilling eller musesum eller no i den dur er bra? Noe som hun vil like, men ikke føler seg ukomfortabel med å bruke tid sammen med deg på. Lurer du på om hun blir med ut i skogen for å jakte spennende frosne snøroser, kan det hende hun blir litt engstelig liksom. Litt sprø men festlige ting stemmer jeg for. Da blir du noe hun husker godt, setter pris på. Ett eller annet som ikke er så planlagt og som faller seg naturlig der og da. En rusletur i en park/ museum/ galleri, hvor du har sjekka at der er en helt ok plass å spise rett ved feks. Om dere har det hyggelig foreslår du noe å spise og om ikke sier du ikke noe og presser henne ikke. Kanskje du har mer håp enn det er rom for? Lykke til Lenke til kommentar
Pivotal Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Tja, om man føler at man faller utenfor så ville jeg ha vært litt rak i ryggen og tatt en liten råsjangs Drit å i være subtil og forsiktig. Ta henne med på noe kult, men hvor dere også kan prate og ha det hyggelig. Også forteller du henne rett ut at du er på vei til å falle for henne og at du er ute etter noe mer og derfor ønsker å bli bedre kjent med henne. Sleng inn et par passende komplimenter på det du liker med henne. Det er risky, men det kan faktisk gi deg en sjangse. Det kan lett imponere og gjøre inntrykk og det kan gjøre at hun får deg litt mer i tankene også. Hvis man gjør inntrykk så blir man ikke glemt og det er det viktigste i en sånn situasjon. Den andre personen har tydeligvis et forsprang på deg så du er nok for sent ute til å kjøre det den sakte ruten. Ja, det kan hende at hun bare rett ut sier at hun er ikke interessert i det, eventuelt sier at hun er interessert i noen andre nå. Isåfall får du bare godtta det og move on. Shit happens Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå