cuhuy Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg skulle formatere pc'n idag siden den er litt treg, brente ut Win7 cd, den er bootable men pc'n min vil ikke boote den. Da trodde jeg kanskje det var noe feil med cd'n så jeg prøvde en Windows vista cd som er ekte, men heller ikke den ville boote... Noen som har peiling på hva det kan være? har vært inne på BIOS og satt cd rom øverst men den vil ikke boote i det hele tatt. Det kommer ikke noe meldinger, hopper bare rett inn til loadinga av windows vista. God Jul =) Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg skulle formatere pc'n idag siden den er litt treg, brente ut Win7 cd, den er bootable men pc'n min vil ikke boote den. Da trodde jeg kanskje det var noe feil med cd'n så jeg prøvde en Windows vista cd som er ekte, men heller ikke den ville boote... Noen som har peiling på hva det kan være? har vært inne på BIOS og satt cd rom øverst men den vil ikke boote i det hele tatt. Det kommer ikke noe meldinger, hopper bare rett inn til loadinga av windows vista. God Jul =) Har du savet hva du gjorde I biosen? bruker du rektig CD-ROM?. Søkte litt på nettet og fant ut av dette kalles kald start og er sansyneligvis en hardware feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå