asyrst Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Jeg bare lurte på hvorfor det står att jeg har 3 cd-rom stasjoner, når jeg bare har en... jeg har både nero og cloneCD på maskinen, kan dette være problemet? ikke att det har så veldig mye å si, men det er litt irriterende... Lenke til kommentar
Treat Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 både nero og clone-cd har en virtuel cd-rom til og kjøre image filer tror jeg Lenke til kommentar
rockingchair Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Viss du har en ny version av clone cd så kan det kanskje være en slik cd rom emulator ting? slik som du kan laste et cd image også funker det som om det var en virkelig cdrom med det imaget i? Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 hmm...ja går det ikke an å få fjernet de da? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Joda. ImageDrive tror jeg den til Nero heter, og den ligger på add/remove programs Lenke til kommentar
notarget Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Demon Tools program gir også en virtuel rom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå