Jotun Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Tok et bilde i RAW/Jpeg og mikket bittelitt i konverteringen fra RAW. Legger ved begge bildene (jpg fra kamera og png fra photoshop). Vil gjerne ha noen tips om hva eg ikke burde gjort, hva eg heller kunne gjort i konverteringen fra RAW. Har brukt photoshop på konverteringen. Er helt i begynnerstadiet på slike ting. png: jpg fra kamera: Disse xif verdiene kan eg forsåvidt finne fram, har de i olympus studio. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Okay, nå har jeg sett deg skrive "Troll B" mange ganger. Kan du forklare hva det er? Lenke til kommentar
Fisha Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 En oljeplatform vil jeg tro:) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Troll B Bildekritikk folkens Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Behaglige og pene bilder Lenke til kommentar
lessis Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Likte fargene på det første (png)best. Nydelig solnedganger er alltid bankers. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2009 Hihihi. Det er midt på dagen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Synes du har klart å få et ganske stilig bilde utifra hva jeg vil kalle et kjedelig utgangspunkt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 26. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2009 Takk takk. Er relativt standard motiv ja. Eg var ute etter omgjøringen fra raw, følte eg fikk det ganske godt til. Man må begynne et sted vet man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå