Rescue me Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Så i dag mens jeg ventet på bussen noe lys på himmelen, lurte lenge på hva det var da det va så mange av dem. Når lysene nærmet seg der jeg sto (Dramsveien), så det ut som 2 store bombefly med 2 eskorte fly, jeg ble nesten redd der jeg sto og da lysene kom enda nærmere så jeg at det var 6 helikoptre som fløy i formasjon mot fra nord mot sentrum. Da de var ganske nært meg, var snakk om kansje 500 meter, slapp et eller flere av helikpotrene noe slags fyrverkeri greier, trolig noe som brukes til å avlede varmesøkende missiler. Jeg trodde først det var bomber så ble mildt sagt ganske forskrekket da jeg trodde vi var under angrep fra russerne eller noe. Irriterer meg bare vilt over at jeg ikke fikk filmet det, da min N82 streiket tidligere i høst og jeg nå bare har en 3510i. Noen som så det samme og/eller kan fortelle meg hva heliktopterne gjorde? Og hvem sine helikopter det var? Endret 24. desember 2009 av Kun10kr Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Er seks helikoptre som flyr i stjerneformasjon hver julaften, gjort sia sekstiallet eller noe, også slipper de bluss/noe fyrverkeri. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Er seks helikoptre som flyr i stjerneformasjon hver julaften, gjort sia sekstiallet eller noe, også slipper de bluss/noe fyrverkeri. Det visste jeg ikke. Godt å få oppklart det . Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har aldri fått det med meg selv, men modern så det i dag. Hørte på radioen om tradisjonen, men jeg er ikke helt sikker på hvor lenge de har holdt på. Får stikke knollen ut vinduet neste jul tenker jeg. Ganske stilig, egentlig Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 I følge Radioresepsjonen er det 12 jagerfly som flyr i jesusbarnet-formasjon. Eller "Fuck you"-formasjon for å tirre Russerne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå