Mick444 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hei. Jeg har hatt en D-Link 635 trådløs ruter i ca 2 år nå, og i går sluttet den plutselig å fungere. Finner ikke nettverket hvis man søker etter trådløse nett, og hvis man kobler seg opp med kabel fra d-link ruteren kommer melding om "begrenset eller ingen nettverk". Det er ikke nettet det er noe galt med da det fungerer fint å koble seg opp på nettet rett fra NextGenTel modemet. Det er bare selve power knappen og de 3 portene (som har kabler i seg) som lyser grønt, de andre er helt slukket. Når jeg kobler modemet opp til ruteren slutter også "ethernet" lyset på modemet å lyse. Har prøvd med forskjellige kabler fra modem til ruteren. Håper dere forstår problemet og kan hjelpe meg med dette, ellers er det bare å spørre hvis det er noe mer informasjon som er nødvendig. Takknemmelig for all hjelp! Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Prøv med en reset av boksen. Stikk en pennespiss inn i det lille hullet ved strømkontakten i ca 10 sek. Når lampene foran blinker/slukker så er den resatt. Hjelper ikke det, så er det noe feil med boksen eller powersupply. Endret 24. desember 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Mick444 Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Ok. Takk, skal prøve det Lenke til kommentar
Mick444 Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Den vil ikke la seg resete. Hører "klikke"-lyden når jeg stikker en spiss ting inn i hullet, men selv om jeg holder knappen inne i 30 sek skjer ingen ting. Dog har plutselig et nytt lys begynt å lyse nå, men vet ikke hva det betyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå