The_Lozer Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hei, jeg har en liten utfordring her som jeg trenger hjelp til. Jeg har 3 skjermer jeg har lyst til å koble til mitt 5870 kort. (1 stk (DVI) 1 stk (VGA) 1stk (HDMI)) Når jeg kobler alle skjermene til skjermkortet så klarer den å finne alle skjermene, men tillater kun extended desktop med 2 skjermer og jeg ønsker å bruke alle skjermene. Jeg bruker windows 7 x64. Noen som vet hvordan jeg skal få til dette? Takker for svar og God Jul:) Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Den 3' skjermen må bruke DisplayPort .. Kravene er som følger; Driver version 8.66 (Catalyst 9.10) or above is required to support ATI Eyefinity. To enable a third display you require one panel with a DisplayPort connector. Lenke til kommentar
The_Lozer Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Den 3' skjermen må bruke DisplayPort .. Kravene er som følger;Driver version 8.66 (Catalyst 9.10) or above is required to support ATI Eyefinity. To enable a third display you require one panel with a DisplayPort connector. Om jeg skaffer meg en overgang fra display port til hdmi så burde det fungere? Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Den 3' skjermen må bruke DisplayPort .. Kravene er som følger;Driver version 8.66 (Catalyst 9.10) or above is required to support ATI Eyefinity. To enable a third display you require one panel with a DisplayPort connector. Om jeg skaffer meg en overgang fra display port til hdmi så burde det fungere? Tror du må ha en såkalt aktiv overgang, har selv en billig overgang fra DX, og den ser alle skjermene, men kan kun bruke 2 på en gang. så enten må du ha en skjerm med Display Port, eller en aktiv displayport overgang. Endret 31. desember 2009 av Zero- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå