wonka Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Hei, jeg er på utkikk etter ny skjerm, og siden dette da skoster en del ser jeg litt på brukte skjermer. På qxl fant jeg en rekke lovende skjermer, jeg vil heslt at det skal være en 21" og skal bli brukt til spilling og se filmer på. Hvilke av disse skjermene på qxl kan du anbefale: http://no.qxl.no/Listing11749/Sort0/Page1.html/18295 Jeg har sett spesielt på skjermen Eizo F77 til 1850,- og Nokia 445 Xi til 1650,- Er det noen som er bedre enn disse, og hvis ikke, hvilken er da best og hvilken vil nettopp du anbefale meg? Sier tusen millioner takk til alle svar... Synes dette er viktig valg å ta:) Lenke til kommentar
wonka Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 en flat skjerm hadde også vært toppers(ikke lcd) hvis det skulle være noen eller du vet om noen... Helst en flat skjerm hvis du finner, men alle andre tips er toppers! Lenke til kommentar
wonka Skrevet 29. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2003 ingen som kan hjelpe meg? tror jeg skal kjøpe imorgen... så det hadde vært kjekt med svar snarest Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 jeg kjører en eizo t 770 ellernoe. knall kvalitet(bortsett fra at jeg blåste to av dem pga. usb feil på hk. men, betalte 7000 for en i si tid... knall skjerm, men VELDIG dyr... Lenke til kommentar
Snorre123 Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Tror PMdata skal være ganske greie på det området. Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 ikke kjøp eizo f77, den er eldgammel og har elendige spesifikasjoner. en av de dårligste eizo skjermene vil jeg si nokia 455xi er en meget god skjerm, gå heller for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå