Valkyria Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har akkurat kjøpt meg Gmod, og lurer på hvordan det er mulig å importere characterene fra L4D til Gmod? Har prøvd å google litt, men finner ingen gode forklaringer. Er det noen som har peiling og kan gi meg en liten guide på hvordan jeg får inn L4D-chars i Gmod? Takker og God Jul! Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har akkurat kjøpt meg Gmod, og lurer på hvordan det er mulig å importere characterene fra L4D til Gmod?Har prøvd å google litt, men finner ingen gode forklaringer. Er det noen som har peiling og kan gi meg en liten guide på hvordan jeg får inn L4D-chars i Gmod? Takker og God Jul! Google frase "How to transfer L4d characters to Gmod) Eller http://www.google.com/search?btnG=1&pw...racters+to+gmod Bruk google nestegang... og ikke kom og be for hjelp på et så simpelt tema. Brukte meg ca 1.5 min for og søke det opp for deg Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Har prøvd å google litt, men finner ingen gode forklaringer. Etter en hel dag på forumet bør du kanskje ta deg tid til å lese litt nøyere cocopara? Endret 24. desember 2009 av Rampage Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har prøvd å google litt, men finner ingen gode forklaringer. Etter en hel dag på forumet bør du kanskje ta deg tid til å lese litt nøyere cocopara? Men.. er litt rart at jeg har finne kjempe gode informasjons tråder bare ved og skrive in den frasen jeg linka. Han har vel bare google L4d2 chars on Gmod... Og leste nøye gjennom det men om han fant så lite om det kaller man det ikke Googling vøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå