Cho-san Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Yes. Eg forsøker då å overføre ein film frå ein dvd til harddisken min. Problemet er at eg når eg prøver å rippe/kopiere den over på harddisken får eg CRC error. Har prøvd med eit utal program no. Og rekner med at det ikkje fungere å rippe. Det som derimot går ann, er å spele av filmen på datan, altså eg kan sjå den. Derfor tenkte eg at det kanskje gjekk ann å streame den til ei fil på datan? Er dette mulig? Trur eg har lest om at VLC media player kanskje hadde denne funksjonen? Nokon som veit? Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Kan sjølvsagt bruke kva enn program det måtte vere (Har tilgang til Win7, Vista og XP om det skulle ha noko å sei). Men må altså kunne lagre ein film etterkvart som den blir spelt av på skjermen? Tenkte på program som tar opp det som blir vist på skjermen, men då får ein ikkje med skikkeleg lyd (er videokamera film som skal sendast til nokon), og på dei eg prøvde var "Framerate'en" elendig. Derfor eg tenkte at det kanskje gjekk å stream'e? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå