Misunne Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hei. Jeg har spilt WoW i noen dager nå, men plutselig får jeg ikke starta WoW clienten. Det går bra å starte launcheren, men etter jeg trykker start, skjer det ingenting. Om jeg går inn i mappen der WoW er lagret og prøver å kjøre WoW-clienten direkte får jeg denne beskjeden: Windows får ikke tilgang til den angitte enheten, banen eller filen. Kanskje du ikke har tilgangrettigheter til enheten. Jeg har prøvd å reinastallere. Det funker bra første gangen jeg startet spillet etter reinstallasjonen, men nå fungerer det ikke ijgen. :/ Håper på svar, eller blir det lenge å vente på at ribba skal bli ferdig D: Takk! Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Har du prøvd å kjøre wow.exe som administrator? Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Har Windows Xp så tror ikke det er mulig : / Lenke til kommentar
nagina Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Mulig du er logget på som gjest el bruker uten admin rettigheter? Lenke til kommentar
Misunne Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Tviler på det : / Sitter på min egen PC, og har mulighet til å gjøre alt annet som jeg pleier å kunne gjøre :0 Lenke til kommentar
Villask Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) . Endret 18. februar 2011 av museliten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå