Opelmekk Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 hei og god jul Noen her inne som har erfaring med Denne spilleren? Når eg spiller av en videofil kommer bare lyden og skjermen er blå med teksten "parking off" noen som vet hva som feiler? rekner nesten med det er noen innstillinger enplasss... Mvh Ole Jonny Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Hehe, standard feilen folk gjør dette.... Du må jorde kabelen som egentlig skal til håndbrekket Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Takker hadde en liiiten aning på at det var et slikt opplegg men men.... Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 skal kobles slik at du må ha på håndbrekket for å kunne se video, så du må jorde den kabelen for å kunne se ja Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Fekk du med Fjernkontroll me din spiller? jeg fekk ikke Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Mange spillere det ikke følger med fjernkontroll, koster rundt 500kr for den som hører til der tror jeg.. Lenke til kommentar
Opelmekk Skrevet 29. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2009 Nei det fulgte ikke med på min. Lenke til kommentar
Fire^^ Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 hmm, syns de stod "me den medfølgende fjernkontrollen kan du osv osv, men muligt jeg har lest feil da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå