tomsi42 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Aha, det visste jeg ikke. Nå skal ikke jeg påstå at jeg er 100% sikker; men det er ihvertfall det jeg har hørt av de som prøver å ta bilder av ville dyr om natten. IR triggere har de hatt i årtier; så den teknologien er ikke ny. Men det er en del som bruker IR lys og IR følsomme kameraer; just in case. Om bildet er arrangert eller ikke, skal jeg ikke uttale meg om. Det er for mye rundt det som er ukjent. Såvidt jeg vet, så skulle det komme en konklusjon ut på nyåret. Tom Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Biten med IR-utløser var jeg klar over. Var det andre jeg ikke tenkte over. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvordan kunne han vite at det kom en ulv flyvende akkurat der ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Etter det jeg har lest hadde de hoppet over der flere år i forveien. Står i den originale artikkelen fra Akam. Endret 26. desember 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Hvordan kunne han vite at det kom en ulv flyvende akkurat der ? Akkurat det, mener jeg å ha lest noe om. At det var en ulv som var observert i området,og at den varobservert hoppende over porter. Men om det varden tamme ulven som enkelte mener det er; det sa artikkelen ikke noe om. Tom Lenke til kommentar
Accasia Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Fake or not, nydelig bilde i hvertfall! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hehe, da jeg så dette i avsien tenkte jeg, "faen, at jeg ikke protesterte på at det var manipuleert da jeg så det, nå har andre amartinger sagt det å fått ære for det", da det viste eg at det var snakk om dressert / vill ulv ser jeg at min mening om at bildet er manipulert likevell står ubekreftet. Edit: Bare jeg som syns bildet ikke er noe bra bilde? Altså sett at bildet var av en hund? Ville det vært et bra bilde da? Syns det er et flott fanget bilde med tanke på at det er ulv, men om det er en tamulv tror jeg fotografen har gjort bildet mindre perfekt, for jeg er ikke imponert over selve bildet. Endret 27. desember 2009 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Larsenio Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Det var jeg som tok bildet. Det er egentlig en ku , kamuflert. Og jeg solgte det til han for 340kr fordi han er en kjenning :!: Nei seriøst, han fortjener definitivtikke Wildlife-photographer eller hva det het om det er en tamulv han har gitt et froskelår for å hoppe over en port. I hodet mitt nå ser jeg for meg at det eneste da som mangler er at han manipulerte to fakler på porten i tillegg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GnBeuk Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Hvordan kunne han vite at det kom en ulv flyvende akkurat der ? Sitter og venter kanskje? Lenke til kommentar
Thomasehlol Skrevet 20. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2010 http://www.fotopia.no/fullnews.asp?newsid=5848 Nå er ihvertfall saken oppklart :-) Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Rodriguez selv nekter for at ulven i bildet er en dyremodell. Saken er vel ikke oppklart, men juryen har fattet en avgjørelse. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Håper for Rodriguez sin del at det er en tam ulv. Viss ikke er det jo litt surt å miste premien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå