longbow Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 (endret) Skal kjøpe ny pc på nyåret, og til nå har valget på HK og CPU falt på: AMD Phenom II X4 965 140W Black Edition Gigabyte GA-MA770T-UD3P Men hva skjermkort skal jeg velge? Skal ikke overklokke eller ha dual kort, men ønsker det kortet som yter best til ca 3000 kroner. Spill er varierte, men alle nyeste og forhåpentligvis kommende spill... Hva mener dere jeg skal velge? - noe som kommer som er verdt å vente på? Takk for svar, og God Jul:=) Se nederste post for oppdatert spørsmål... Endret 9. januar 2010 av longbow Lenke til kommentar
longbow Skrevet 24. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2009 Takk for kjapt svar:=) Hvilket 5870 kort velger jeg, og fra hvilken produsent? Lenke til kommentar
mago Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 kansje svar her http://www.google.no/search?pz=1&cf=al...C3%A5+Internett Lenke til kommentar
longbow Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Bestiller nok i løpet av helga, men på komplett er det kun XFX og Sapphire 5870 kort som er lagervare foreløpig... er det noen vits å vente på andre kort, eller er alle kort helt på høyde? Sapphire kortet...er det bra? Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 XFX er kanskje overklokket litt fra fabrikk, men de yter nok helt likt om du selv overklokker Sapphire kortet. Sapphire er sikkert et par hundre billigere også.. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Sapphire Vapor ville jeg gått for. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Er vel bare bundelen som varierer på de forskjellige 5870 kortene,men det forekommer jo at enkelte er klokket høyere enn andre. At jeg selv valgte Sapphire 5870 kortet,var helt tilfeldig da lagerstatus var det som avgjorde for meg,men er godt fornøyd med det. Uansett hvilket 5870 kort du velger,så kommer du ikke til å bli skuffet. Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Bestill det billigste. På 5870 kort med standard kjøler så er det bare klistremerke på kortet og bundle som er forskjellen. Du kan jo også vurdere et kort med alternativ kjøleløsning, men dette er ikke nødvendig. Stock kjøler på 5870 er meget bra og støyer ikke. Alternativt et fabrikkoverklokket kort for litt mer ytelse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå