Gå til innhold

Trenger passord Hjelp i win2000


Anbefalte innlegg

jeg har kjempeproblemer! ...mitt gamle passord i windows 2000 har akkurat forandret seg, uten at jeg vet om det.... det gamle vikrer ikke mer! hva kan ha skjedd? går det å logge på windows uten dette passordet? hva skal jeg gjøre?

 

håper noen har råd...

 

_________________

hiss: mr.eMu

(espen unaas)

([email protected])

 

[ Denne Melding var redigert av: eunaas på 2002-01-27 12:01 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eunaas skrev (2002-01-27 11:57):

jeg har kjempeproblemer! ...mitt gamle passord i windows 2000 har akkurat forandret seg, uten at jeg vet om det.... det gamle vikrer ikke mer! hva kan ha skjedd? går det å logge på windows uten dette passordet? hva skal jeg gjøre?  

 

håper noen har råd...

 

_________________

  hiss: mr.eMu

  (espen unaas)

([email protected])

 

[ Denne Melding var redigert av: eunaas på 2002-01-27 12:01 ]

 

Under installasjjonen har du gitt et Administrator passord. Logg deg på som Administrator, og deretter kan du gi din egen brukerkonto et nytt passord, under users i kontrollpanelet

 

[ endret av Miniguru den 2002-01-27 13:07 ]

Lenke til kommentar

admistrator passordet vikerer heller ikke!!!! :sad: hva kan ha skjed? Hvordan kan både burkernavn og passordet OG i tilleg admistrator passordet og brukernavnet ble slettet SAMMTIDIG? hva kan ha skjedd? det er jo halt jævlig! nå må jeg jo bare formatere maskinen (f#%&@*?§)

Kan det være et møkka virus? eller? fean?...

 

Kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar

Det er en grei liten fil i Win2k/XP man kan slette fra dos (dersom man har FAT32 på os partisjonen .. om ikke så sett disken i en anna pc og slett fila)

 

Jeg sier ikke her i forumet vilken fil det er , men mailer den til vedkommende, men ville bare forklare om det.

 

Har selv testet det , og når man sletter den fila så forsvinner alle passord , og man blir enten promptet for nytt passord , eller så er alle passordene blanke. Gjelder lokale accounter.

 

Jeg gidder ikke svare på mail hvilken fil det er , for jeg vet selv at det er altfor mange som misbruker denne "featuren" til å gjøre slemme ting.

 

Kun til bruk i nødstilfeller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...